Call of Duty: Warzone Season 3 Bunker Locations

Call of Duty: Warzone Season 3 Bunker Locations ; Chjamatu u Dutu: Warzone A mappa di Verdansk di u 1984 hè piena di bunkers chì sò stati chjusi da quandu a mappa hè stata ufficialmente bombardata.

Chjamatu u Dutu: WarzonePer un bellu pezzu, i bunkers sò stati spargugliati nantu à a mappa dopu avè scupertu prima di a stagione 5. I bunkers eranu pieni di loot, ma dopu chì a bomba nucleare hè cascata, l'edificazioni forti furtificate sò chjusi è chjusi. Tuttavia, Chjamatu u Dutu: Warzone, 1984 Verdansk Hà ancu parechji di sti bunkers chì ponu esse visitati spargugliati nantu à a so mappa.

bunkers ve Chjamatu u Dutu: Warzone a cumunità hà una relazione strana. Dopu avè inizialmente sbloccatu solu cù codici cumplessi o carte chjave, i sviluppatori anu eventualmente sbloccatu ogni bunker nantu à a mappa. I ghjucatori anu inundatu per saccheghjanu è cullà, è alcuni anu ancu truvatu l'ova di Pasqua nascoste trà i tanti picculi dettagli dentru.

A mappa presenta parechje locu bunker, è Activision hà furnitu un graficu chì mostra ogni bunker. Mentre i numeri mostranu solu a pusizione generale di ognunu, Call of Duty: Warzone bunkersHè faciule da vede grazia à e porte metalliche iconiche. I sicreti scunnisciuti sò oculati in i bunkers, ma i fanni piacenu sempre visità e zone in a speranza di truvà un modu à l'internu di a volta secreta.

Call of Duty: Warzone Season 3 Bunker

  • Rifugiu 0 – Fighjate à u sudu di a Promenade West à a fine di a linea di fruntiera. Stu bunker hè facilmente visibile da a strada.
  • Rifugiu 1 - Ci hè una altra porta di bunker in u latu punente di a mappa è direttamente à u suduvestu di u Boneyard. Stu refuggiu si pò truvà nantu à a pendenza di a muntagna.
  • Rifugiu 2 - Stu bunker hè facilmente visibile à u suduvestu di u Storage Town.
  • Rifugiu 3 - Hè una grande porta metallica situata in un grande edifiziu pocu à nordu di Santuariu 2. Entra in l'edifiziu, gira a diritta è scende a scala vicinu. Questu permetterà à i ghjucatori di accede à a terza porta di u bunker.
  • Rifugiu 4 - Capite à sud-est di u Peak vicinu à una zona cù picculi rimorchi. Stu refuggiu hè situatu in una scogliera vicinu.
  • Rifugiu 5 - I ghjucatori à u sudu di a Base Militare ponu vede stu bunker prominente nantu à una pendenza.
  • Rifugiu 6 – Stu refuggiu si trova à u sudueste di a Minera di Salitu. Testa versu u tunnel di u trenu è i ghjucatori truveranu u bunker direttamente sopra.
  • Rifugiu 7 - Stu refuggiu hè situatu in un picculu edifiziu vicinu à l'arena sportiva, à nord-est di Verdansk Stadium.
  • Rifugiu 8 - Sorprendentemente vicinu à Shelter 7, stu refuggiu hè situatu sottu una scala vicinu à u picculu edifiziu.
  • Rifugiu 9 - Andate à Call of Duty: Warzone Prison è fighjate à u nordeste; stu refuggiu hè postu nantu à a riva di una scogliera.
  • Rifugiu 10 - Andate à u sudu di u Parcu vicinu à a riva di a mappa; stu bunker hè ghjustu nantu à a linea è quasi fora di i limiti.
  • Rifugiu 11 - A nord-ovest di a Base Militare, stu bunker hè situatu à a riva di una scogliera vicinu.
  • Rifugiu 12 - Ancu s'ellu ùn hè micca ufficialmente etichettatu cum'è "Shelter 12", stu bunker pò esse truvatu sottu u Factory. Andate à i tunnelli situati sottu à u bastimentu è seguite à stu bunker.
  • Rifugiu 13 - Simile à Shelter 12, stu santuariu ùn hè micca ufficialmente etichettatu. Testa versu a stazione di u focu vicinu à a cima è seguitate a strada sud-ovest. Dopu avè passatu i dui tunnel, i ghjucatori ponu truvà una porta di culore blu. Questa porta leghje "B0" è hè assunta da a cumunità di ghjocu per esse "Shelter 0".

Attualmente ùn ci hè manera di apre questi posti bunker. I ghjucatori Call of Duty: Warzone Season 3 Mentre cuntinuemu à investigà i cambiamenti fatti durante u ghjocu, i ghjucatori speranu chì ci pò esse un metudu secretu di fà questu in una di e parechje volte nascoste.