À mezu à noi New Airship Map Tips

À mezu à noi New Airship Map Tipseiu; À mezu à noi fans questu nova mappapiaceva assai. In questu articulu, vulemu affruntà à i fraudsters è i membri di l'equipaggiu. Frà noi New Airship Map Avemu cumpilatu qualchi cunsiglii utili per voi mentre navigate ...

Liberatu per a prima volta in 2018, u ghjocu indie multiplayer hà righjuntu una nova popularità in 2020. U so stile d'arti simplice è u ghjocu asimmetricu tensu hà fattu u ghjocu un splendore per ghjucà cù l'amichi è in linea. Originariamente pianificendu una sequenza, i sviluppatori Innersloth si sò concentrati solu à espansione u ghjocu originale per via di a so crescita di pupularità.

In marzu 2021, l'ultima mappa di u ghjocu dirigibile, hà datu i fan di u ghjocu assai per ghjucà. Airship, a mappa più grande di u ghjocu finu à a data, aghjunghjenu missioni, stanze, percorsi di navigazione è assai di più. Una volta chì i fanni ricunnoscenu stu novu layout, hè sicuru chì diventerà una basa di u ghjocu.

1-Sabotages sò una grande strategia per i fraudsters

u vostru impostore À mezu à noi Unu di i so vantaghji maiò hè l'usu di sabotaggi per distraisce, isolà o tumbà altri ghjucatori. Sapendu chì tippi di sabotage sò in manu di i truffatori serà d'utile sia per i criminali sia per l'equipaggiu mentre si sfondanu in a mappa più nova di u ghjocu. In più di u solitu sabotage di luci, porte è cumunicazioni, i crooks anu avà un novu set di sabotage per ghjucà.

impostori Airship Questu significa chì i membri di l'equipaggiu anu da sforzà per evità u cursu di collisione. Questu hè induve i ghjucatori di i dui lati devenu entre un codice chì resetta ogni deci seconde. Stanza di u spaziupò esse risolta in Se stu sabotamentu ùn hè micca risoltu, u crook vince automaticamente.

2-Ùn andate in a direzione sbagliata cù a ventilazione

Cappa inizialmente Stanza di u spaziuHè assai simili, ma ci hè una diferenza impurtante. A cuntrariu di a Gap Room, ùn ci hè micca manera di attraversà u gap in Ventilation.

I docce sò à u latu manca di a stanza è à u latu drittu. Cargo BaySi pò accede da. Ci hè solu un compitu in a ventilazione, cusì i ghjucatori puderanu ricurdà di quale latu di a stanza va induve. Altrimenti, anu da fà un passu dulurosu in daretu per ghjunghje à i so scopi è risicate di more in a strada.

3-Sapete cumu navigà in a stanza di u spaziu

Mappa di l'aeronautica U Void Room in 'hè enormu è qualsiasi ghjucatore Airship Ubligatoriu per a transizione. A Sala Void usa tramindui i scalini è e piattaforme mobili sopra citati, ma i ghjucatori ponu ancu vulete sapè modi più faciuli di navigà in a stanza.

A sinistra esce da Brig è ancu Sala di riunioniInclude una scala chì porta à I ghjucatori ghjusti si ponu truvà in i Records. Ci sò venti da i dui lati di a stanza, chì significa chì i truffatori ponu facilmente attraversà u gap sempre chì nimu ùn guardà.

4-A Sicurezza hè più impurtante chè mai

A maiò parte di i gamers sò cuscenti chì ponu vede certe stanze cù e camere di sicurezza in a sala di sicurezza. Cù questu, Mappa di Airship Perchè hè cusì grande, a capacità di sicurezza hè probabilmente più utile quì chè mai.

Quì i ghjucatori puderanu vede l'entrata di manca à a Sala di i Motori, l'entrata di u dirittu à a Vault, l'entrata di a manca à i Records, l'entrata di a manca à a Sicurezza, l'entrata di a manca à a Cargo Bay è u latu manca di a Reunione. stanza. . I cumpagni di squadra è i criminali ponu aduprà per spiegà u locu di i ghjucatori nantu à sta mappa incredibilmente grande.

5-Utilizà Scale è Piattaforme per navigà in più livelli

À mezu à noi e carte precedenti avianu un pianu spartutu da tutti i ghjucatori. Sfurtunatamente, avà Airship Questu hè micca u casu perÀ mezu à noi nova mappa avà ghjucatori Airship Hà parechji livelli chì vi forzanu à aduprà e scale sparse in tutta a mappa per passà.

I ghjucatori ponu ancu aduprà e plataforme flottanti sparse in tutta a mappa cum'è accurtatoghji trà e camere. Questa dimensione di a mappa più grande pò esse vantaghju per l'equipaggiu chì cerca di evità fraud; i picculi partiti ponu andà à sessioni intere senza chjappà un altru ghjucatore.

6-Sceglite Starter Rooms Strategicamenti

À mezu à noi a cuntrariu di a maiò parte di l'altri carte, u vostru dirigibile A so dimensione permette à i ghjucatori di principià in unu di trè lochi. Dopu avè finitu una riunione d'emergenza, i ghjucatori puderanu sceglie trà e trè stanze chì volenu cuntinuà.

Stanze induve i ghjucatori ponu inizià Records, sala di motore è sala principaleStop. I ghjucatori ponu utilizà questu strategicu per spawn in a stanza più vicinu à u so prossimu mira, aiutendu i so cumpagni di squadra à cumplettà e missioni più rapidamente.

7-Electricity Exercise Attention

À mezu à noi U sviluppatore Marcus Bromander hà dettu in Twitter chì Airship's Electrical "puderia esse più paura di Skeld" è puderia esse bè bè. airship A stanza elettrica sopra pò esse un incubo per i ghjucatori di navigà, custituitu da parechje stanze chjuche chì e porte si aperte casualmente.

Fraudsters ponu ancu sabotà e luci. Questu rende ancu più difficiule per i membri di l'equipaggiu di truvà u so modu, mentre chì i crooks ponu aduprà questu à u so vantaghju. I ghjucatori di sopravvivenza ponu vulsutu stà luntanu da l'Elettricità, anche se a so ricerca rende inevitabbile entre in stu labirintu.

8-Avete assai attenti à esse vicinu à i ventilatori

Venti, impostori À mezu à noi Hè statu unu di i modi più intelligenti chì ponu sneak around inosservatu. In a nova mappa di Airship, i crooks sò stati datu assai per ghjucà.

Ci sò quattru venti "stack" in tutta a mappa. Unu cunnetta u Compartimentu Cargo, Docce è Logs, mentri l'altru cunnetta u Safe, Cockpit è View Deck. Un cluster cunnetta a Sala di Motore, a Cucina è a Sala Principale, è l'ultima cunnetta i dui lati di a Sala Spaziale cù a Sala Principale. I compagni di l'equipaggiu duveranu esse attenti - questu pò esse u megliu vantaghju di u crook.

9-Nuove Missioni di l'Airship Maestru

Mentre chì parechji di e missioni classiche chì i ghjucatori cunnoscenu è amanu sò dispunibili in Airship, ci sò ancu tunnellate di novi missioni quì per rinfrescà u ghjocu. Frà l'altri cose, l'equipaggiu pò truvà sbloccare casseforti, rebobinare videocassette, apre i bagni, sviluppando foto, facendo hamburger e riparando docce.

À mezu à noi Cum'è a maiò parte di e missioni in, queste novi missioni ùn sò micca troppu complicate. Anu da furnisce à i ghjucatori assai da fà mentre riducenu a frode.

10-Capisce quantu hè grande a mappa

 

Articuli chì vi ponu interessà: