CYBERPUNK 2077: REVIZIA JOCULUI

CYBERPUNK 2077

În timp ce Cyberpunk 2077 continuă să fie așteptat cu nerăbdare, fiecare informație despre conținutul jocului și personajele continuă să fie un subiect de curiozitate intensă.
aici CYBERPUNK 2077: REVIZIA JOCULUI ...

cyberpunk 2077, lume uriașă deschisă RPG(The Witcher 3Skyrim), este definit nu de puterea poveștii principale, ci de misiunile secundare din jurul acesteia. cyberpunk 2077 dezvoltator CD Projekt Red a construit întregul joc cu această filozofie.  Orașul de noapteMajoritatea lucrurilor pe care le puteți face în . sunt complet opționale. Deși alegerile sunt opționale, libertatea în care vă aflați vă va oferi momente incitante și emoționante, făcând jocul unul dintre cele mai bune din ultimii ani. RPGfăcându-l unul dintre ei. De asemenea, oferă scuze pentru a te trimite în fiecare colț al orașului, permițându-ți să descoperi locuri în care nu ai fost încă. actor faimos Keanu Reeves starul rock mort și terorist anti-corporat adus la viață de Johnny Silverhandapare ca un personaj nepopular. a lui Johnny V Relația lui de confruntare cu el devine pilonul principal al acestei povești, în timp ce se luptă pentru a găsi o soluție la mizeria lor comună. cyberpunk 2077 După ce trec de partea de deschidere, misiunile principale încep încet să încingă lucrurile. Creșterea ca un tufiș, ramificarea căilor pe măsură ce progresezi în joc, opțiunile în creștere rapidă sunt celelalte opțiuni jucate. RPG Se simte diferit de jocuri. Jocului îi lipsește un sentiment de creștere prin evaluare, deoarece opțiunile disponibile cresc rapid și sunt atât de multe de văzut și de făcut. Deși există multe lucruri care nu ți se oferă direct în joc, sunt încă atât de multe de văzut și de făcut. cyberpunk 2077 Și nu joci un rol în propria ta creativitate. V te joci si nu e al tau Vpovestea lui se întâmplă. Misiunile secundare și povestea principală din joc te fac să te simți ca și cum ai juca două personaje diferite. Acest lucru se datorează faptului că povestea principală te pune într-o oră. Nu tocmai un cronometru, totuși. RPG Poveștile lor, așa cum sunt cunoscute, au evenimente și capcane foarte urgente. Având o amenințare mereu prezentă, este dificil să faci lucruri distractive și VÎn situația lui, nu prea are sens să zăbovim. Chiar dacă jocul vă oferă libertatea de a juca personajul dorit în timpul activităților secundare, povestea principală V au priorități clar definite pentru

Bun venit la mașină

Gerçek RPG baza sa, fiecare cu război, hacking stealth etc. Are cinci statistici principale, împărțite în două sau trei linii de abilități diferite, care oferă diferite avantaje jucătorului. Utilizarea acestor abilități secundare crește nivelul pasiv pentru a vă oferi un avantaj suplimentar. Îți va permite să crești în funcție de modul în care joci și să investești în mod activ puncte atunci când treci de nivel. Abilitățile părinților în joc determină practic ce opțiuni de dialog poți folosi. cel putin traditionale RPG Când vine vorba de progres, puteți investi în puncte de abilități generale, deoarece subcompetențe au propriul lor sistem de puncte. Este ca și cum ai pirata un computer și ai transfera bani în contul tău. Pe de altă parte, hacking-ul rapid care vă permite să manipulați camere, turnulețe, inamici și multe altele în scenarii ostile necesită multă investiție cibernetică. Trebuie să aveți suficientă memorie RAM și Cyberdeck pentru a le folosi pe cele care necesită mai multă memorie. Orașul de noapteDeși lucrurile frumoase din ' sunt scumpe, există o treabă de a face bani, deși este un obstacol când vine vorba de stadiul de progres.

Orașul nebun!

Orașul de noapte Este foarte frumos cu arhitectura sa izbitoare, lumini de neon și structuri care străpung cerul, dar aceasta este o lume dificilă și este la fel de dificil să fii în ea. Aceasta este o lume în care oamenii își conduc viața, în care inegalitatea este răspândită și violența face parte din viață. Deoarece orașul este atât de mare, de multe ori trebuie să mergi pe jos sau cu mașina atunci când călătorești din anumite puncte. Faptul că nu există suficiente cuvinte cercetate sau contextualizate în partea de traducere a jocului lasă ușa deschisă criticilor.
Orașul de noapteÎntâlnești o mare varietate de oameni. Aceste întâlniri se întâmplă uneori când ești chemat pentru un job care ți se potrivește. Unii dintre acești oameni mor rău. Dacă strigoii Vprietenii lui și interesele amoroase și, desigur, există personaje proeminente.

Omul legendar Keanu Reeves

Johnny Silverhand cu tine în cea mai mare parte a jocului. Apare în aproape fiecare sarcină pentru a încerca să vă influențeze deciziile, să vă distragă atenția. Relația lui cu ea este uneori jucăușă și amuzantă și uneori complet ostilă. În linii mari, Johnny este un ticălos. După cum indică opțiunile de dialog, el poate fi calificat ca terorist sau nu. În 2023, el a plasat o bombă nucleară în interiorul Turnului Arasaka, provocând moartea multor oameni. Dar Reeves poate face toate astea atractive. În majoritatea misiunilor, nu poți fi sigur de alegerile complet corecte sau complet greșite, iar prezența lui Johnny face aceste decizii și mai incerte.

Ca rezultat;

cyberpunk 2077îți oferă o mulțime de alegere în ceea ce privește modul în care îți construiești personajul, construiești strategii pentru misiuni și înfrunți inamicii, iar deciziile tale pot avea un impact tangibil și natural atât asupra lumii din jurul tău, cât și asupra poveștilor oamenilor care trăiesc în ea. Misiunea principală se poate termina mai devreme dacă este luată de la sine și nu este întotdeauna clar ce ar trebui să faci în finalul său. Cu toate acestea, numărul mare de misiuni secundare disponibile de la început poate avea un impact puternic asupra misiunii principale.

CYBERPUNK 2077: REVIZIA JOCULUICYBERPUNK 2077: REVIZIA JOCULUI                                                          CYBERPUNK 2077: REVIZIA JOCULUICYBERPUNK 2077: REVIZIA JOCULUI