Epic Games acquista Mediatonic, sviluppatore di Fall Guys

Epic Games acquista Mediatonic, sviluppatore di Fall Guys ;Epic Games hà acquistatu ufficialmente Tonic Games Group, a cumpagnia daretu à Fall Guys: Ultimate Knockout.

U rapportu hè vinutu da u blog ufficiale di Epic, prumettendu à i ghjucatori chì "u vostru ghjocu ùn cambierà micca è Epic continuerà à investisce per fà u ghjocu una grande sperienza per i ghjucatori in tutte e piattaforme". A verità, a strada di strada attuale per Fall Guys ùn pare micca cambià. L'annunziu di Epic hà dettu chì u ghjocu resterà in PC è PlayStation, è Xbox Series X | Assicura chì i porti previsti per u S è Nintendo Switch sò sempre in strada.

Epic Games acquista Mediatonic, sviluppatore di Fall Guys
Epic Games acquista Mediatonic, sviluppatore di Fall Guys

Unu di i pochi successi sorpresa di u 2020, Fall Guys hà diventatu pupularità dopu esse liberatu cum'è scaricamentu gratuitu per l'abbonati PlayStation Plus. In poche settimane da u lanciu, hè diventatu u ghjocu PlayStation Plus più scaricatu di tutti i tempi. Durante l'annu, u sviluppatore di u ghjocu, Mediatonic, hà cresciutu a so squadra da 35 persone à u lanciu à 150. Per Mediatonic, l'acquistu di Epic stablemates Fortnite è dice chì apre a porta à e caratteristiche truvate in Rocket League. Questu include, ma ùn hè micca limitatu à e funzioni di u contu, u ghjocu multipiattaforma, i modi di squadra è altri.

Una preoccupazione maiò per i fanali da l'annunziu hè statu u destinu di a versione PC di u ghjocu. Fall Guys hà lanciatu in Steam è stà quì, secondu Epic è Mediatonic. Di sicuru, questu serà vistu. A versione PC di Rocket League era dispunibule nantu à Steam finu à chì Epic hà compru u sviluppatore Psyonix. U ghjocu hè statu cacciatu da Steam è riapparsu cum'è un Epic Store exclusivu. Tuttavia, ùn ci era nutizie di a transizione da ogni campu à un mudellu di cummerciale free-to-play.