Skyrim: Cumu uttene a stella scura di Azura | A Stella Nera di Azura

Skyrim: Cumu uttene a Stella Nera di Azura? | A Stella Nera di Azura; Azura's Dark Star hè un Artefattu Daedric chì pò imprigionà Spiriti Oscuri illimitati. Eccu cumu uttene u megliu artefattu incantevule in Skyrim ...

L'incantesimi di casting in Skyrim pò esse un compitu ardu, soprattuttu quandu si tratta di gestisce e petre d'anima di altu livellu. L'acquistu constantemente di Grand Soul Gems è Black Soul Gems per l'incantu pò esse un pesu finanziariu enormu è ùn hè micca sempre garantitu chì unu pò esse truvatu cum'è loot in ogni dungeon.

Ùn saria micca bellu di avè una Gemma di u Spiritu Negru chì ùn si sguassate mai, si rompe, è pò esse riutilizzata dopu à incantatu u campu cù u so spiritu captive ? Ebbè, ùn cercate più di l'artefattu datu à i ghjucatori di Skyrim da Daedric Dawn Prince è Dusk stessu: A stella nera d'Azura.

Skyrim : Chì faci a Dark Star di Azura ?

Skyrim: Dark Star of Azura
Skyrim: Dark Star of Azura

A stella nera d'Azurahè un putente artefattu Daedric chì funziona cum'è qualsiasi Gemma di Spiritu Negru truvata in Skyrim, cù una diferenza chjave: ferma intactu dopu l'usu. Questu significa chì i ghjucatori puderanu catturà ripetutamente l'Anime Nere (Uomini, Mer è alcuni altri NPC umanoidi) senza preoccupassi di truvà un'altra Gemma Nera Soul.

maghi, Stella Nera'I azuraTende à esse usatu in u locu di a Star of 's Star perchè hè un modu più faciule per guarantiscia l'anima intrappulata di Grand-livellu. Azura's Star funziona in modu simile à una gemma di l'ànima riutilizabile, ma ùn pò micca intrappulà l'ànima di l'Omu è di Mer. Quandu s'utilice in battaglia à fiancu à un'arma cù l'incantu Soul Trap, Black Star hè essenzialmente una fonte illimitata di grandi anime.

Cumu uttene Black Star in Skyrim

Skyrim: Dark Star of Azura
Skyrim: Dark Star of Azura

'Stella Nera'Per truvà l'I in Skyrim, i ghjucatori devenu andà in Winterhold. S'ellu ùn hè micca statu scupertu ancu, un carru puderia piglià Dragonborn direttamente à sta cità ghiacciata di u nordu. Da quì, entre in u ravinu à punente è poi dirigendu direttamente à u sudu finu à vede a statua d'Azura chì si stende nantu à e pianure nevicate - tenendu a luna in una manu è u sole in l'altru. Andate versu stu munumentu finu à ghjunghje à u Santuariu d'Azura, chì si trova in cima di una seria di scalini specificamente à a basa di a statua. À a cima hè un seguitore leale chjamatu Aranea chì hà iniziatu a ricerca di a Stella Nera.

Dragonborn persegue dopu "un mago elficu chì pò trasfurmà a stella più luminosa in a notte più scura". Andate à u College di Winterhold è dumandate à qualchissia nantu à questu, chì porta à The Frozen Hearth in Winterhold. Nelacar, un magu di l'Alti Elfi, spiega chì u so maestru Malyn Varen hà falsificatu l'Stella d'Azura è hè statu vistu per l'ultima volta in u Profondu di Ilnata in Falkreath. Andate quì per truvà Broken Azura's Star. Ritorna à Nelacar invece di vultà in Aranea. Intrappa a so ànima in a Stella per scunfighja Malyn, allora a Stella Nera serà in e vostre mani!