Valheim: Cumu Stallà un Servitore Dedicatu

Valheim: Cumu Stallà un Servitore Dedicatu Ci hè parechje manere di ghjucà à Valheim, ma un servitore privatu chì serve cum'è una casa per una cumunità próspera hè unu di i migliori modi per sopravvive.

valheim, mette i ghjucatori in i scarpi di un Viking mortu, chì prova di sopravvive in u purgatoriu è dimustrà u so valore per entre in Valhalla. Tuttavia, i ghjucatori ùn anu micca bisognu di andà da soli è ponu unisce à l'amichi per spiegà è sopravvive inseme. Unu di i migliori modi per fà questu hè di utilizà un servitore dedicatu. I ghjucatori ùn anu mancu bisognu di allughjà un servitore per prufittà di sta opzione, facendu un impresa ancu più attraente.

Valheim: Cumu Stallà un Servitore Dedicatu

Valheim furnisce tuttu ciò chì i ghjucatori anu bisognu per stallà i so servitori privati, crea un mondu permanente chì pò login in ogni mumentu, permette à l'amichi di entra è di fora ogni volta chì li cunvene, è nimu perde ogni prugressu in u so viaghju. Valhalla. Sempre chì l'urdinatore nantu à quale u servitore hè stallatu hè in esecuzione, i ghjucatori ponu entre è surtite quandu volenu.

Per stallà un servitore Valheim dedicatu, seguitate attentamente i passi sottu.

  • Assicuratevi chì Steam hè stallatu in l'urdinatore, chì agirà cum'è un servitore privatu.
  • Andate à a sezione Strumenti di Steam è scrivite "Valheim" in a barra di ricerca. Questu ferà l'utile Valheim Dedicated Server chì tutti i ghjucatori ricevenu quandu compranu u ghjocu.
  • Installa u strumentu Valheim Dedicated Server.
  • Apertura u cartulare di stallazione di Valheim Dedicated Server.
  • I ghjucatori ùn anu micca bisognu di creà un mondu per ghjucà s'ellu pensa à ghjucà à Valheim in u stessu urdinatore chì ospitu u servitore. Se l'ospitu hè diversu, andate à C:\Users\YORNAME\AppData\LocalLow\IronGate\Valheim\worlds in l'urdinatore utilizatu per ghjucà u ghjocu è copià i fugliali in u stessu cartulare di l'ospitu.
  • Andate à C:\Program Files (x86)\Steamapps\common\Valheim Dedicated Server nantu à l'ospitu è ​​cliccate right in un schedariu batch chjamatu "start_headless_server" è selezziunate Edit.
  • Cambia u tag -name da "My Server" à qualcosa d'altru, ma ùn dà micca u listessu nome cum'è u nome mundiale è e virgulette deve esse priservatu, per esempiu. "Valhalla Friends"
  • Cambia u tag -world da "Dedicated" à qualcosa altru, ma u nome ùn deve micca cunflittu cù u nome di u servitore.
  • -Cambià u tag password da "Hidden" à a password desiderata, una volta di più in modu chì ùn sia micca cunflittu cù logins precedenti.
  • Se i ghjucatori volenu chì u servitore sia listatu cum'è publicu, ponu stabilisce u numeru dopu à "publicu" à "1". Altrimenti, lasciate cum'è "0".
  • I porti anu da esse aperti per permette una cunnessione diretta à l'urdinatore. Avanzate i porti TCP / UDP 2456-2458 utilizendu u software di router o a documentazione.
  • Cliccate doppiu u schedariu "start_headless_server" per inizià u servitore. Questu hà da principià u servitore è apre una finestra per i logs di u servitore è una altra finestra chì farà più faciule per piantà u servitore. Pò piglià finu à 15 minuti per u servitore per esse ricunnisciutu da u cliente di ghjocu in Steam.
  • L'indirizzu IP di u servitore hè l'indirizzu IP di l'ospite è l'appendice: 2457.

 

I ghjucatori ponu allora unisce à u servitore utilizendu l'indirizzu IP di u servitore, i porti trasmessi è a password stabilita in u schedariu batch via a lista di u servitore di a cumunità in u ghjocu. U rendiment di u servitore hè determinatu da e capacità di l'ospite, ma deve esse nutatu chì l'ospitu di u servitore hè più CPU chì GPU intensive. I gamers chì anu prublemi per ottene una bona freccia di frame pò piglià qualchi passi basi per aumentà FPS è migliurà u rendiment.

Avà i ghjucatori ponu unisce à i so amichi in Valheim è pigliate boss, custruiscenu insediamenti, scopre a vasta mappa è pruvate à capisce quale hè a misteriosa figura cloaked cum'è un gruppu, chì deve rende u livellu di difficultà un pocu più gestibile.