Cumu ghjucà à Valheim in Mac

Cumu ghjucà à Valheim in Mac; Hè pussibule di ghjucà à Valheim in Mac?Valheim hè un novu ghjocu di sopravvivenza ambientatu in i tempi di i miti nordici è di i Vichinghi. Sè vi dumandate se pudete ghjucà à Valheim in Mac, leghjite!

Cosa hè Valheim?

Permette à 10 ghjucatori di participà simultaneamente valheim, offre una avventura fascinante in a vasta scala di u mondu pittorescu. Numerose referenze chì si verificanu durante u ghjocu vi ricurdaranu di e cose più memoristiche chì avete intesu parlà di Vikings. Una mansa di nemici, risorse, capi è tuttu u restu mantene u flussu di un viaghju cuntinuu pienu di missioni sfide.

U ghjocu hè statu sviluppatu da Iron Gate AB è liberatu u 2 di ferraghju, è hà attiratu un grande interessu da a cumunità di i ghjoculi. U ghjocu pò ancu esse ghjucatu in una cunfigurazione di PC libera, postu chì Valheim incarna i grafici più casuali è iconichi di u generu di sopravvivenza. Cumu ghjucà à Valheim in Mac Tuttavia, utilizatori Mac sò lasciati daretu senza una chance à ghjucà una volta di più. Cumu ghjucà à Valheim in Mac Leghjite per vede i passi ....

Cumu ghjucà à Valheim nantu à Mac?

Scusate, stu ghjocu hà bisognu di Windows è Mac di Valheim'Avemu da dì chì ùn ci hè micca una versione di . di Valheim ùn pudete micca ghjucà in modu nativu in Mac. Ci sò parechje manere di eseguisce ghjochi Windows in Mac. Pudete ghjucà cù Parallels, BootCamp o Nvidia Geforce.

Cumu ghjucà à Valheim in Mac - Requisiti di u sistema

Minima Suggeritu
Sistema Operativu: Windows 7 o più tardi 64-bit Sistema Operativu: Windows 7 o più tardi 64-bit
Processore: 2.6 GHz Dual Core o simile Processore: i5 3GHz o megliu
RAM: 4 GB RAM: 8 GB
Processore: serie GeForce GTX 500 o simile Processore: serie GeForce GTX 970 o simile
DirectX: da a versione 11 DirectX: da a versione 11
Spaziu discu: 1 GB Spaziu discu: 1 GB

 

Cumu ghjucà à Valheim in Mac

Ghjucà à Valheim in Mac cù Parallels

valheim troppu PC ùn hà micca bisognu di una risorsa è se avete un urdinatore Mac abbastanza putente (iMac, iMac Pro, o Mac Pro) Parallels Desktop puderia esse una suluzione. Questu hè un software per a virtualizazione di Windows in Mac cù un supportu tutale di DirectX è GPU. Permette di stallà Windows 10 nantu à Mac cù uni pochi di clicchi è cambià istantaneamente trà MacOS è Windows. Pudete eseguisce Windows cum'è in un PC regulare, installate Steam è gode di u ghjocu Valheim in Mac.

Ghjucà à Valheim Now nantu à Mac cù Vortex.gg o Nvidia Geforce

Actualizazione 1: Nvidia Geforce Now supporta Valheim! Avà pudete gode di u ghjocu nantu à un vechju PC Windows, Mac, Nvidia Shield, ancu Chromebook è Android!

Actualizazione 2: Vortex hà da cumincià à sustene Valheim prestu! Ghjucà à u ghjocu avanzatu nantu à un vechju PC Windows, Mac è Android!

un vechju Macsi avete o valheim Se u ghjocu ùn pò micca risponde à i requisiti di u sistema, ci hè una suluzione faciule. U ghjocu in nuvola vi dà abbastanza risorse in nuvola per una tarifa fissa. Tuttu ciò chì avete bisognu hè un picculu prugramma di clientela è una bona cunnessione Internet chì principia da 15 Mbits/s. Ci hè parechje grandi servizii chì furnisce una opportunità, trà i migliori di quali sò Vortex.gg è Nvidia Geforce Now. Puderete prestu avè Valheim in i cataloghi di ghjocu di i dui servizii è ghjucà nantu à qualsiasi computer Mac (da MacOS 10.10) è ancu Android!

Ghjucà à Valheim in Mac cù BootCamp

Stu metudu hè sèmplice, ma pigghia tempu. Se u vostru Mac risponde à i requisiti di u sistema sopra, questu hè probabilmente u megliu modu per ghjucà à Valheim per ora. Avete bisognu di stallà dual boot per Windows è Mac via BootCamp. BootCamp permette à l'utilizatori di sceglie u sistema per eseguisce à l'iniziu, ma ùn pudete micca cambià trà sistemi cum'è in Parallels. Vi tuccherà à reboot a vostra macchina ogni volta chì vi passa da Mac à Windows è viciversa. Ricurdativi chì un Mac hè solu un urdinatore chì usa processori cumuni, RAM, dischi è altri cumpunenti. Cusì pudete installà Windows nantu à Mac cù un minimu di 64Gb di spaziu di discu (per pudè eseguisce Windows è uni pochi di ghjochi). Per installà Windows via BootCamp, fate u seguente:

Mencione chì avete bisognu di creà un USB Windows bootable per versioni MacOS prima di OS X El Capitan 10.11.

  • Scaricate u schedariu ISO di Windows
  • Open Boot Camp Assistant (andà à Applicazioni> Utilità)
  • Definite a dimensione di a partizione di Windows, selezziunate u schedariu ISO di Windows scaricatu
  • Formate a partizione di Windows è seguitate tutti i passi di stallazione di Windows
  • Quandu Windows avvia per a prima volta, seguite l'istruzzioni nantu à u screnu per installà Boot Camp è u software di supportu Windows (drivers).

 

Articuli chì vi ponu interessà: