Resident Evil Village I migliori paràmetri di rendiment per PC

Resident Evil Village I migliori paràmetri di rendiment per PC  , i migliori paràmetri di u paese di u malu residente, i presets di u paese di u malu residente; Scappa da Lady Dimitrescu a 60 fps fluidi o più...

Villaghju malignu residenteA triste famiglia Baker scambia a so splutazioni per l'orrori gotici di u Castellu Dimitrescu è l'area circundante, ma vulete chì tutte e piazze chì pudete aiutà à Ethan Winters sopravvive cù un'altra immortalità.

A bona nutizia hè chì Village usa u RE Engine, chì hè sempre abbastanza novu quandu si tratta di mutori di ghjocu è hà debutatu cù u so predecessore 2017. PC, Nintendo Switch, è tuttu ciò chì ci hè digià statu dimustratu in diversi ghjochi Capcom, cumprese Devil May Cry 5, Monster Hunter Rise, è i recenti remake di Resident Evil.

Questu significa chì Village corre abbastanza bè nantu à a maiò parte di u hardware; questu hè u megliu per eseguisce u ghjocu bona carta grafica o à qualsiasi GPU per quessa significa chì ùn avete micca bisognu. Pudete simpricimenti appiccicà un preset è cuminciate à sparà i lycans subitu, o per prioritizà u rendiment, immerse in ray tracing, o u più assai modi boni Pudete sfondate cù i paràmetri di a cità per dà abbastanza spaziu per installà.

Resident Evil Village, esigenze di sistema Ùn pretende micca almenu una Nvidia GTX 1050 Ti o AMD Radeon RX 560, ma pudete quasi ignurà queste linee guida. Village hè unu di i ghjochi più scalabili chì avemu scontru, facendu 60fps fattibili nantu à una gamma assai più larga di hardware di ghjocu.

PRESETS RESIDENT EVIL VILLAGE

Invece di i soliti presets da bassa à alta, Villaghju malignu residente vi dà sei da sceglie. Tutti facenu ciò chì dicenu nantu à a latta è venenu cù spiegazioni per aiutà à sceglie u dirittu per u vostru rig. Tu vi tuccherà à sceglie unu da u menu principale, però, cum'è u ghjocu ùn vi permette di cambià presets à u so più grossu.

  • Suggeritu - aghjusta automaticamente tutte l'opzioni basatu nantu à a memoria video dispunibule nantu à a vostra carta grafica. Piglia 5,78 GB di spaziu, ma ùn deve micca necessariamente sceglie i migliori paràmetri.
  • Priorità u rendiment - disattiva u ray tracing è riduce a dumanda senza sacrificà a qualità di l'imaghjini. Questu hè per quelli chì sperimentanu prublemi di framerate o chì eseguenu una GPU cù 4GB di VRAM o menu.
  • Bilanciatu - à mezu à u travagliu, equilibra gràfiche è prestazioni è ricumanda 4-8 GB di memoria video. Pone a VRAM à 4,82 GB.
  • Priorità grafica - A qualità di l'imaghjini hè megliu, minus ray tracing. Si usa 5.78GB.
  • ray tracing - questu hè ingombrante è solu per quelli chì anu una carta grafica cumpatibile. Riempie 5,71 GB è hà un effettu drammaticu nantu à a tarifa di quadru.
  • Max - eleva tutte l'opzioni quant'è ponu andà. Ùn ricumande micca una quantità specifica di memoria video, ma spinge 12.212 GB, chì hè più altu ch'è a maiò parte di e carte grafiche in u mercatu.

dà priorità à i grafici Funziona bè è presets per a maiò parte di i PC di ghjoculi muderni equilibratu cura di u restu. Max Hè un paràmetru riservatu per RTX 3090s, Radeon RX 6800s, è RX 6800 XTs, postu chì u menu di paràmetri mostra chì u preset supera 12,2GB - chì hè più di i pacchetti RTX 3080.

Dice questu, ùn mette micca troppu stock in u gauge integratu di u Village. Hè bellu d'avè una guida, ma i so calculi ùn ponu micca traduce in guadagni o diminuzioni di rendiment evidenti. Per esempiu, scaling the texture setting vede a VRAM salta significativamente, ma à un costu nominale in u vostru framerate attuale.

I MIGLIORI SETTINGS DI VILLAGE RESIDENT EVIL

Grafica priurità Utilizendu u preset cum'è a vostra basa, eccu alcuni tweaks chì pudete fà per ottene i migliori paràmetri per Resident Evil Village:

  • Risoluzione di u screnu : 1920 × 1080
  • Sincronizazione verticale : chjosu
  • modu di rende : normale *
  • Qualità di l'imagine : 1.5
  • FidelityFX CAS : aperti
  • Anti-aliasing : FXAA + TAA
  • ombrezza di tarifa variabile : chjosu
  • Qualità di texture : altu (2 GB)
  • Qualità di filtru di texture : ANISO x4
  • Qualità di maglia : mezzu
  • ray tracing : liceu *
  • GI è riflessione : liceu
  • Riflessi di luce : liceu
  • Occlusion ambientale : chjosu
  • Riflessi di u spaziu di u screnu : aperti
  • Qualità di l'illuminazione volumetrica : liceu
  • Scattering sottu à a superficia : chjosu
  • Qualità d'ombra : liceu
  • ombre di cuntattu : aperti
  • cache d'ombra : aperti

Questu include u modu di visualizazione, l'area di visualizazione, a luminosità, u spaziu di culore, a fioritura, a lens flare, u rumore di film, a prufundità di campu, a distorsione di lenti, è Modu HDR ùn sò micca inclusi perchè ùn affettanu micca notevolmente u rendiment, cusì site liberu di aghjustà cum'è ti piace senza abbassà u vostru framerate. Ma s'è vo avete unu di i migliori monitori di ghjocu, avarete una sperienza assai megliu cù HDR attivatu, postu chì rinfurzà l'atmosfera scura di u paese è sfondate i rossi è l'oru reale di u Castellu Dimitrescu.

fpsSe vulete aumentà u , vi vulete cambià u modu di rendering in intrecciatu, postu chì vi pò ottene più di 30fps extra. Mentre chì questu hè u più grande guadagnu di qualsiasi paràmetru, ùn vene micca gratuitamente, per quessa hè normale quì, postu chì a qualità di l'imaghjini piglia un successu notevuli.

À u cuntrariu, l'attivazione di u ray tracing vene cù a più grande imposta di rendiment cum'è prevista, è u DLSS di Nvidia ùn hè micca quì per aiutà. Utilizendu i paràmetri sopra Nvidia RTX 3080′cù a tecnulugia attivata 204 fps'Nin 118 FPSL'avemu vistu cascà, ma Villaghju malignu residentedi una cumpetitiva FPS Siccomu ùn hè micca un ghjocu, l'impurtante visuale è l'ambienti sò un sacrificiu significativu cù u ray tracing - salvu chì preferite chì pare un ghjocu PS1. Ùn ci hè praticamente nisuna differenza trà e riflessioni bassu, mediu è altu, dunque, se pudete digerirà a pussibule calata di 42% in framerate, pudete aumentà. È se ùn pudete micca, pare stupente ancu senza u ghjocu.

L'ombra di a tarifa variabile hè una funzione chì hè surtita solu uni pochi anni fà, chì significa chì avete bisognu di hardware di ghjocu mudernu per ottene u massimu. RTX di Nvidiaden or di AMD fr figliolu GPU RadeonAncu s'è vo avete, vi darà solu un 10fps extra cù u so paràmetru di priorità di rendiment, ma à volte rende l'imaghjini un pocu più granu. Riducerà i frames chì perde cù a distorsione di a sub-superficie, ma quì ricumandemu di priurità a qualità di l'imaghjini è di mantene i dui spenti.

A risoluzione hè una bestia più dura, è u Village ùn facilita micca a navigazione per elli, cum'è una casella di spunta apparisce accantu à ognuna chì scorri u menu. Ancu per a scelta di a vostra risoluzione di partenza, pudete fà questu un pocu più faciule per voi stessu passendu à u modu senza frontiere. Avemu mantinutu tuttu à 1080p per una sperienza di traccia di raghji più liscia, ma pudete vulete sacrificà uni pochi di fotogrammi per alzà una tacca o andà cumpletamente senza traccia di raggi. Utenti Ultrawide, attenti cum'è ùn aghju micca truvatu u vostru cisterna di rendiment à i tanki 2560 × 1080 è 3440 × 1440 cù u tracciamentu di raggi attivatu in l'opzioni.