I novi cumpagni di Elder Scrolls Online: Ember and Isobel review

Elder Scrolls Online, High Isle riceve una nova espansione chjamata . Hè parte di un annu di l'aventura di Legacy of the Bretons è includerà novi missioni, una zona completamente nova è dui novi cumpagni. U sistema di cumpagnie hè statu un favuritu di i fan da quandu hè statu introduttu prima in l'episodiu Blackwood. I dui camaradi si uniscenu à i precedenti camaradi Bastion è Mirri.

Quale sò i Cumpagnia di l'Isula Alta ?

High Isle presenterà i ghjucatori à l'amicu Khajiit Ember è l'amicu bretone Isobel. I ghjucatori ponu truvà elli mentre avventuranu in a nova zona. Tutti dui seranu ligati à e so missioni individuali è seranu sbloccati una volta chì a missione hè cumpleta. Aiuteranu à cumbatte i nemici è ancu esse capaci di guarì u ghjucatore quandu anu bisognu.

I cumpagni anu ancu e so attitudini è prospettive uniche. Mentre avventurate cun elli, e vostre azzioni ponu influenzà a vostra rilazioni. Se fate e cose chì li piacenu, vi piacerà più, ma se fate e cose chì ùn li piace micca, a so reputazione scenderà.

Marinar

Ember hè cresciutu in i carrughji è hà un cumpurtamentu più salvaticu senza preoccupazioni. A so morale hè laxista è si pò piacè quandu i ghjucatori arrubbanu è pickpocket. Hè un magu chì preferisce aduprà a magia per forza bruta o furtiva.

Isobel

Isobel hè un cavaliere promettente cù una prospettiva più degna è nobile di a vita. Preferite cercà a ghjustizia è fà u bè in u mondu. I ghjucatori chì si fermanu à a strada dritta è stretta pò vulete mantene in u circondu.

Scrivite una risposta

U vostru indirizzu email ùn serà micca publicatu. Campi richiesti * sò marcati cù