Dying Light 2: induve truvà Scott è Moe Cumu ricuperà?

Dying Light 2: induve truvà Scott è Moe Cumu ricuperà? ; Una mamma afflitta si preoccupa di i so dui figlioli. U mondu di Dying Light 2 hè un cattivu locu per perde è l'unica persona chì pò aiutà hè Aiden.

Aidan, Dying Light 2Ùn pò micca salvà u mondu sanu. Hè un eroe, ma e so capacità ùn ponu micca fà tuttu per tutti. Quandu una mamma si avvicina à Aiden è li dumanda s'ellu pò truvà i so figlioli, ci hè una bona chance chì sia troppu tardi. Ma vale a pena pruvà.

ghjucatori, tramindui di Scott in listessu tempu salvà Moe Anu da sapè chì ci hè una chance per elli, ma anu bisognu di fà un pocu di ricerca prima. Ancu tandu, Dying Light 2U mondu apocalitticu di u mondu ùn garantisce micca a so sopravvivenza. I ghjucatori anu da esse à tempu veloci è forti per salvà i zitelli.

Dying Light 2: induve truvà Scott è Moe

Dopu avè parlatu cù a so mamma à u mercatu, Aiden serà dumandatu à chjamà i picciotti à u mercatu. Hè un sbagliu di piglià stu compitu à a lettera, i zitelli ùn sò micca quì. Invece, cercate un zitellu cù un caprettu rossu chjamatu Dominik. Per quelli chì cunnoscenu a ghjente di u bazar vicinu, hè a persona chì parla di un cane.

Dopu à una longa conversazione, hà da ricurdà infine chì i zitelli è u cane ghjocanu inseme. In a distanza, i ghjucatori ponu sente l'abbaia, ma per struzzioni più precise, apre a mappa è seguite u novu marcatu di locu. In a strada, sentite liberu di tirà alcune acrobazie per rinfurzà l'esperienza di parkour.

Salvà Moe

moe

Per a punta di bonus, per compie sta ricerca aspittà ch'ellu si faci bughju. Se l'esperienza di parkour bonus ùn hè micca abbastanza stimolante, a ricerca hè dentru è richiede di sguassà tutti i zombies. Durante u ghjornu, ùn hè micca impussibile di eliminà a quantità di zombies, ma assai più periculosa.

Scott salutarà senza vole à Aiden à a porta. Eventualmente, Aiden dumandà à Scott di rompe. Vai avanti è Scott Dopu avè parlatu cun ellu, cuminciate immediatamente à pulisce i zombies dentru. Questu farà a seconda parte di u travagliu assai più faciule.

Una volta chì sti zombies sò sbulicati, andate sopra è truvate un Buddy feritu à morte chì pienghje nantu à un divano. In a stanza direttamente di fronte, Moe si nasconde. Parlarà di un zombie periculosu, è Aiden duverà abbandunà a stanza è tumballu. Questu hè assai più faciule se i zombies sò digià stati sbulicati.

Quandu l'ultimu zombie mori, saccheghja i zombies per un pacchettu di soldi veloce. Allora vultate à Moe è fatela andà in casa. I ghjucatori duveranu decide s'ellu tumbà Buddy quì o lasciallu mori pianu pianu; Sfurtunatamente, nimu pò salvà.

Torna à u Bazar

Quandu ghjunghjite in casa, Aiden Scott ve di Moe Pò compie u compitu da vultà à a casa di a so mamma. I ghjucatori saranu affruntati da a decisione di ciò chì dicenu à Dominik di Buddy, ma hè una scelta di sapori, qualunque sia l'opzione di dialogu scelta, a missione serà cumpletata.

 

Per più articuli: DIRECTORY

 

Dying Light 2: Cumu salvà a vita di Damien

Scrivite una risposta

U vostru indirizzu email ùn serà micca publicatu. Campi richiesti * sò marcati cù