Dying Light 2: Cumu cullà u mulinu di ciliegia

Dying Light 2: Cumu cullà u mulinu di ciliegia ; Truvà è cullà u mulinu di ciliegia in Dying Light 2 pò esse un pocu fastidiu. Eccu cumu per fà questu.

Muria Light 2, Hè un parcorsu Parkour pienu di tunnellate di edifici, ostaculi è ancu nemici per Aiden per aduprà à u so vantaghju. Ma ci sò alcune sezioni di Parkour chì ponu esse assai più difficili di navigà cà l'altri. I mulini di ventu spargugliati intornu à Villedor sò un bon esempiu, è i ghjucatori anu da cullà in cima di sti strutturi imponenti è riattivate è trasfurmà a zona circundante in una zona sicura.

Un mulinu particulari pò esse abbastanza frustrante, soprattuttu per i ghjucatori chì cumincianu a so avventura prima è ùn mancanu un aghjurnamentu significativu à a so Stamina. U Cherry Windmill in Dying Light 2 pò esse ghjustu punitivu, grazia à l'episodiu di apertura chì richiede à i ghjucatori di fà una seria di salti di precisione chì drenerà i so metri Stamina abbastanza rapidamente. Per dà à i ghjucatori un vantaghju per batte sta sfida Parkour Cherry Windmill's Quì hè una panoramica passu-da-passu di cumu cullà à a cima.

Dying Light 2: Cumu cullà u mulinu di ciliegia

Dying Light 2: Cumu cullà u mulinu di ciliegia
Dying Light 2: Cumu cullà u mulinu di ciliegia

A prima cosa chì i ghjucatori anu da fà hè nantu à a mappa Truvà u mulinu di ciliegia. Fortunatamente, Houndfield hè abbastanza faciule da vede, postu chì hè vicinu à l'intersezzione induve Trinity è Quarry End si scontranu. U Windmill hè tecnicamente situatu in Houndfield è si trova vicinu à un edifiziu massivu in quarantena (copertu cù una cunchiglia di plastica blu-verde). Una volta chì i ghjucatori ghjunghjenu à a basa di Cherry Windmill, anu da compie una seria di salti sfida per ghjunghje à a prima discesa di a struttura.

U PASSU

It, mulino à vento di ciliegiaHè a parte più dura di l'arrampicata, è hè assai faciule di scherzà, grazia à a so dedicazione à u timing è a resistenza. Players sò fermamente cunsigliatu à ùn pruvà stu mulinu particulare ventu finu à ch'elli hannu abbastanza Inhibitors à elevà a so Stamina parechje volte. Mentre hè pussibule ghjunghje à a cima cun un aghjurnamentu Endurance o dui, hè significativamente più difficiule è esige un timing assai più precisu.

Dying Light 2: Cumu cullà u mulinu di ciliegia
Dying Light 2: Cumu cullà u mulinu di ciliegia

Per principià a caminata, i ghjucatori devenu prima cullà u picculu pezzu di legnu chì sporge da sottu à u muru di u Mulino di Ventu è poi vultà in modu per vede u pesu chì si move è scende nantu à e barre daretu à elli. Quandu u pesu vene sottu à i bars, i ghjucatori ponu saltà nantu à ellu è guidà in su. Quandu ghjunghje à u piccu di u so muvimentu, i ghjucatori ponu saltà nantu à a tavola gialla fissata à u muru di u mulinu.

Da quì, i ghjucatori anu da basculà longu u muru finu à ch'elli sò abbastanza vicinu per saltà à una trave di metallo vicinu. Ciò chì face sta rùbbrica cusì difficiule hè chì tutti questi movimenti anu da esse fattu cù una sola barra Stamina. Ùn ci hè nisun locu per Aiden per riposà è ripiglià Stamina, è hè troppu faciule per scappà di Stamina prima ch'ellu faci u fasciu di a piattaforma.

SECUNDU PASSU

Mulino à Ventu di Cherry
Mulino à Ventu di Cherry

Una volta chì i ghjucatori anu cunquistatu a prima seccione, u restu di l'ascensione di Windmill hè un pezzu di torta (per paragone). Quandu i ghjucatori fighjanu da induve si trovanu, vi vedenu un altru pezzu di legnu chì sporge in fondu chì ponu cullà. Cullà stu legnu li porta à longu un fasciu strettu è nantu à una scala bassa da quale ponu facilmente saltà.

Mulino à Ventu di Cherry

Dopu à cullà a scala, i ghjucatori puderanu accede à u pannellu elettricu di u Windmill è interagisce cun ellu per ritruvà a struttura è funziona. Da quì, i ghjucatori ponu assignà à una Faction di a so scelta (assumendu chì sò cusì luntanu in a storia) è cuntinuà u so viaghju in Villedor cù una nova zona sicura di fantasia.

 

Per più articuli: DIRECTORY

Scrivite una risposta

U vostru indirizzu email ùn serà micca publicatu. Campi richiesti * sò marcati cù