2021 ghjochi mobili chì marcaranu 8 !!!

I ghjochi mobili, chì sò previsti per marcà u 2021, anu suscitatu una grande curiosità in i ghjucatori. Trà i ghjochi liberati à a fine di u 2020 o micca ancu liberati, ci sò uni pochi di ghjochi chì sò previsti per marcà u 2021.

L'industria di u ghjocu mobile, chì hà sappiutu attirà l'attenzione di parechji pruduttori è sviluppatori di ghjoculi in quantu à u so putenziale, pare esse citatu ancu di più in 2021. Perchè trà i ghjochi chì sò previsti per esse liberati in u 2021, ci sò parechji ghjochi riesciuti è putenziali.

Eccu i ghjochi mobili chì sò previsti per esse liberati in l'annu novu è piglianu u mondu di u ghjocu per tempesta;

 

Diablo Immortal Mobile

 

Diablo hà entratu in l'industria di u ghjocu mobile cù u ghjocu Diablo Immortal Mobile da u 2021. Cù a liberazione di Diablo Immortal Mobile, i ghjucatori puderanu prufittà di u MMORPG nantu à i dispositi mobili, cumbatte i mali è raid dungeons. Cù u so mondu impressiunanti, Diablo Immortal Mobile purterà e caratteristiche principali di a versione originale di u ghjocu è presenta stu mondu à i ghjucatori in u megliu modu pussibule.

 

LoL Mobile: Wild Rift

 

LoL Mobile: Wild Rift hè in beta aperta in parechje regioni, cumpresu u nostru paese. Tuttavia, ci sò digià regioni chì ancu a beta aperta di u ghjocu ùn pò micca ghjunghje. LoL Mobile: Wild Rift hè previstu per esse liberatu in 2021. Purtendu l'esperienza di League of Legends à i dispositi mobili, LoL Mobile: Wild Rift vole purtà a so dominanza in u generu MOBA ancu à e plataforme di ghjocu mobile. In questu cuntestu, LoL Mobile: Wild Rift hè trà i ghjochi chì sò previsti per marcà 2021.

 

H1Z1 Mobile

H2015Z1, chì hà affettatu l'industria di u ghjocu quandu hè stata liberata in u 1 è hà purtatu à a popularisazione di un generu di ghjocu completamente diversu malgradu a perdita di a so influenza in u tempu, pò vene à e plataforme mobili da 2021. U muvimentu di H1Z1 à e plataforme di ghjocu mobile hè cunnisciutu da i ghjucatori per un bellu pezzu. Tuttavia, ùn hè micca chjaru quandu a squadra di sviluppatori farà u ghjocu ghjucabile nantu à e plataforme di ghjocu mobile. Certi rumuri sò chì u ghjocu serà liberatu in 2021.

 

Dauntless

Dauntless, un ghjocu di computer, vene à e plataforme di ghjocu mobile da u 2021. U ghjocu d'azzione Dauntless, chì pò esse ghjucatu nantu à cunsole cum'è l'urdinatori, è dunque riesciutu à ghjunghje à un grande publicu, si prepara à dà à i ghjucatori mobili sperienze assai diverse in u rolu di un cacciatore di mostri. U ghjocu, chì hè cunnisciutu per esse liberu, hè previstu di marcà 2021.

 

Plants vs. Zombies 3

Piante vs. Zombies hè sempre statu un ghjocu populari sia per i gamers mobile sia per i gamers di computer. Mentre u ghjocu ti rilassa in quantu à a so struttura, ti sfida ancu. Per quessa, u novu ghjocu di sta serie, chì hè diventatu una legenda per certi ghjucatori, hè Plants vs. Zombies 3 serà liberatu in 2021. Se ùn avete mai ghjucatu à stu ghjocu, chì hà un gameplay assai diversu, saria utile à pruvà prima chì un novu ghjocu esce.

 

Summoners' War: Chronicles

Summoners War: Chronicles, un altru ghjocu MMORPG in a nostra lista di ghjochi mobili chì hè previstu di marcà u 2021, hà una storia annantu à una guerra 70 anni fà.

In u ghjocu induve cuntrullate una squadra di trè caratteri, avete da tumbà grandi capi. Sè site interessatu in Summoners War: Chronicles, pudete cumprà u ghjocu prima cù l'opzione di pre-ordine.

 

Warhammer: Odissea

Warhammer: Odyssey, chì hà digià lasciatu u so segnu in u mondu di i ghjoculi mobili cù i so video di ghjoculi prima liberati, vi purterà à una sperienza MMORPG completamente diversa cù u so propiu mondu. Cù Warhammer: Odyssey, chì cuntene assai tracce di u mondu di Warhammer, pudete truvà in avventure eccitanti.

 

Apex legends mobile

Apex Legends, un altru tipu di ghjocu di sopravvivenza, vene nantu à e plataforme di ghjocu mobile. Appruvatu da i sviluppatori è sviluppatu rapidamente, Apex Legends Mobile intensificà a cumpetizione in u generu battle royale chì domina u mondu di u ghjocu mobile. U ghjocu, chì a data di liberazione ufficiale ùn hè ancu stata annunziata, hè prevista per esse liberatu in 2021.