Ùn possu micca vede i cumenti di Instagram (2024)

Ùn possu micca vede i cumenti di Instagram ve ùn pare micca Avemu investigatu stu prublema per via di u crescente numeru di lagnanze. Se ùn pudete micca vede i cumenti chì avete fattu o altri fatti in u 2024, ampararete perchè è cumu risolve. Instagram, chì hè una di e piattaforme di social media più attive è più utilizzate di l'oghje, pò sembrà una piattaforma classica di spartera di foto in prima, ma hè una applicazione chì dirige e plataforme di social media oghje. Pudemu vede ciò chì facenu seguitu micca solu l'amici chì sapemu, ma ancu e persone novi chì avemu scuntratu attraversu l'applicazione o ancu quelli chì ùn avemu mai parlatu. A funzione più impurtante di l'applicazione hè di pudè cummentà sottu à i posti, ancu s'ellu pò pare assai ordinariu.

Ancu quandu simu annoiati, pudemu passà e nostre ore cù i posti spartuti da diverse pagine divertenti o interessanti in l'applicazione Instagram. In fatti, qualchì volta si capisce chì u piacè di leghje i cumenti fatti sottu à sti posti è di fà cumenti hè ancu diversu. Ricertamenti, avemu vistu un aumentu di u nùmeru di piacè chì i cumenti ùn sò micca visibili dopu à e lagnanze chì ùn possu micca vede i cumenti di instagram. Ùn avemu micca truvatu un cuntenutu up-to-date nantu à questu sughjettu in fonti domestici, è avemu nutatu chì u vechju cuntenutu ùn hè micca orientatu à suluzione, facendu chì l'utilizatori diventenu vittime. Sì avete un prublema cum'è i cumenti di Instagram ùn sò micca visibili, applicà a suluzione è finisce e vostre lagnanze chì ùn possu micca vede. Se u prublema persiste, fateci sapè cum'è un cumentu.

Ùn possu micca vede i cumenti di Instagram (2024)

Ùn possu micca vede i cumenti di Instagram lagnanze cuminciaru à accade dopu à l'aghjurnamentu di l'applicazione in 2024. Se ùn pudete ancu vede i cumenti sottu à i posti spartuti da voi stessu, questu hè un prublema seriu per una tale applicazione. Di sicuru, per ùn dannà l'imaghjini, Instagram ùn a mostra micca, ancu s'ellu piglia lagnanza cum'è ùn possu micca vede tali cumenti in seriu. Anu travagliendu per risolve u prublema investigandu a fonte di u prublema senza alcuna spiegazione ufficiale. Ma mentre chì tuttu questu succede, l'utilizatori d'Instagram ùn anu mancu capitu chì l'errore hè statu nutatu è travaglianu.

Ci sò qualchi passi chì ponu finisce cumenti Instagram ùn ponu vede lagnanza. Pudete pruvà e suluzioni chì avemu spiegatu quì sottu. In questu modu, ampararete cumu si sparisce quandu un errore appare. Sè avete sempre l'errore dopu avè pruvatu e suluzioni è i cumenti ùn si mostranu micca, fateci sapè. Avemu da cuntinuà à circà i metudi di suluzione up-to-date per voi.

I cumenti di Instagram ùn si prisentanu micca errore

Ancu s'ellu ùn appare micca i cumenti di Instagram, in realtà pare un errore, ma questu hè un glitch tecnicu. Certi disconnections sistemichi in i servitori facenu chì l'utilizatori ùn puderanu micca vede i cumenti sottu à i posti. Quandu vi vede un tali prublema, hè veramente risolta. Ma capisci troppu tardi chì stu prublema hè sparitu. Siccomu i mini aghjurnamenti è correzioni ùn sò micca grandi quant'è l'aghjurnamenti di l'applicazioni, si verificanu senza bisognu di scaricamentu supplementu. Sbarazzate di i vostri cumenti Instagram chì ùn mostranu micca prublemi seguendu i passi sottu.

  1. Chiude completamente l'applicazione Instagram,
  2. Riavvia u vostru dispositivu è accede à l'app.

U metudu di suluzione 2-step sopra pò veramente pare micca assai irrilevante. Tuttavia, riavvia u locu di a nostra applicazione Instagram nantu à u nostru dispositivu in modu chì compie i mini-aghjurnamenti di fondo. In questu modu, l'interruzzioni in i servitori è u scambiu di dati sò eliminati è e vostre lagnanze cum'è ùn possu micca vede i cumenti à a fine.