Pregled igre Loop Hero – detalji i igranje

Recenzija igre Loop Hero – detalji i igra ;Loop Hero je napravljen da radi u granicama obrade računara iz 80-ih, umjesto da trenutno zarobi vašu maštu jednim pogledom. Razlog za to leži u osnovnom principu dizajna igre: Na više načina nego bilo koji drugi RPG koji smo vidjeli, Loop Hero oduzima kontrolu od igrača.

Detalji igre Loop Hero

Programer: Four Quarters
Izdavač: Devolver Digital
Platforma: Windows, Mac, Linux
Datum izlaska: 4. mart 2021
ESRB ocjena: bez ocjene (10 godina i stariji)
Linkovi: para | GOG | Službena web stranica

Igra sadrži neke estetske izuzetke, posebno nekoliko ilustracija visoke rezolucije, ali poenta ostaje. Loop Hero je napravljen da radi u granicama obrade računara iz 80-ih, umjesto da trenutno zarobi vašu maštu jednim pogledom. Razlog za to leži u osnovnom principu dizajna igre: Na više načina nego bilo koji drugi RPG koji smo vidjeli, Junak petljeoduzima kontrolu od igrača. Ako ste mislili da je izazov pionirskih JRPG-ova vođen menijem previše "praktičan", ne biste vidjeli ništa.

O Loop Herou

Lič je gurnuo svijet u beskrajnu petlju i gurnuo njegove stanovnike u beskrajni haos. Koristite sve veći špil mističnih karata da postavite neprijatelje, strukture i terene kroz svaki jedinstveni ciklus ekspedicije koji vaš hrabri heroj vodi. Prikupite i opremite moćan plijen u ime svake klase heroja za njihove bitke i proširite kamp za preživjele kako biste pojačali svaku misiju tijekom ciklusa. Otključajte nove klase, nove karte i podmukle stražare u svojoj potrazi da razbijete beskrajni krug očaja.
Detalji igre Loop Hero, pregled i igranje

Beskrajna avantura:

Birajte između klasa likova koji se mogu otključati i špilova karata prije nego krenete u svaku ekspediciju duž nasumično generirane putanje petlje. Nijedna ekspedicija nikada neće biti ista kao prije.

Planirajte svoj izazov:

Strateški postavite karte zgrada, terena i neprijatelja kroz svaki ciklus kako biste kreirali svoj vlastiti opasni put. Uravnotežite karte da povećate svoje šanse za preživljavanje dok prikupljate vrijedan plijen i resurse za svoj kamp.

Opljačkaj i nadogradi:

Pucajte u prijeteća stvorenja, skupljajte moćniji plijen da se odmah opremite i usput otključajte nove pogodnosti.

Proširite svoj kamp:

Pretvorite teško zarađene resurse u nadogradnje kampa i zaradite vrijedna poboljšanja sa svakim završenim ciklusom na putu ekspedicije.

Spasite izgubljeni svijet:

Porazite niz opakih šefova čuvara u velikoj sagi kako biste spasili svijet i prekinuli Lichov vremenski ciklus!
Steam Loop Hero: para

Prednosti igre

• Iznenađujuća dubina i strategija u naizgled "automatskoj" igri
  • Pametni, misteriozni dijalozi i raskošno nacrtani portreti podržavaju zanimljivu radnju
  • Kada se povežete s početnim izazovom igre, nove klase i sposobnosti dodatno proširuju potencijal igre.
  • Lo-fi dizajn zvuka čini staru tehnologiju zvučnih čipova zaista privlačnom na način, kako u muzici tako i u zvucima vampira koji vam se sablasno smiju.

Game Cons

• Možda ste bili fascinirani estetikom PC igara iz sredine 80-ih, ali ja bih volio više animacije i detalja.
  • Iako je tempo automatskog hodanja podesiv, on svakako može biti brži, posebno tokom tiših dijelova novog ciklusa.

Loop Hero Gameplay

Igra počinje tako što se protagonist i gotovo svi probude od gubitka svijesti nalik gubitku pamćenja. Na svoje iznenađenje, vaš heroj vidi samo jedan put ispred sebe i, nesvjestan da je to petlja, nastavlja trčati svoje pamćenje – istovremeno stvarajući još čudovišta, orijentira i sve snažnijeg oružja sa svakim korakom na putu.

Što se tiče igre, to znači da možete otići od Loop Hero-a nakon uvodne sekvence radnje i gledati kako vaš heroj automatski hoda i bori se dok ne umre. (Sa svakom smrću, zamućenje svjetske amnezije vas proždire i počinjete ispočetka u drugom zamračenom svijetu.) Prati kretanje vašeg heroja kroz petlju (ne okruglu, imajte na umu, već zdepaste računske prave uglove iz 80-ih), heroja i neprijatelje kao male vidljive ikone. Svaki put kada heroj uđe u neprijatelja, otvara se veći prozor "borbe" sa verzijama u višoj rezoluciji svakog heroja i čudovišta, i svi se automatski seku jedni druge dok jedna strana ne umre.

Naravno da nije tako jednostavno. U vašoj prvoj avanturi, slabi neprijatelji koje ubijete ispadaju ili predmete ili "karte". Prvi su ograničeni na opremljena punjenja (oružje, oklop, štitovi, prstenovi), a kao i kod većine RPG-ova, oni prvenstveno mijenjaju vašu statistiku bitke. Drugo, igra se sa uglom amnezije u igri, jer se od vas traži da obnovite svoj zaboravljeni svijet jednu po jednu prekretnicu. Neki istaknuti dijelovi kao što su livade i planine dodaju bonuse vašoj statistici. Drugi, kao što su groblje ili ukleta vila, dodaće nova, smrtonosnija čudovišta na vašu kružnu stazu.

Loop Hero zaista počinje kada shvatite njegov trik: morate postaviti markere oko svoje petlje kako biste osvježili svoje pamćenje i dosegli svaki novi prag spašavanja svijeta, te namjerno postaviti ove ključne točke kako biste pomogli svom heroju da preživi i postane jači. Osvježite svoje pamćenje dovoljno i naći ćete šefa za borbu u krugu. Sa svakim novim ciklusom sve počinje ispočetka i morat ćete kupiti novu opremu, postaviti nove orijentire i loviti novog šefa. (Naučit ćemo kako se sve ove nasumično generirane petlje spajaju u sekundi.)

Postavljanje najsmrtonosnijih orijentira u jedan kut petlje loše će ići za početnike. Bolje ćete se snaći kada primijetite kako se određene znamenitosti poigravaju jedna s drugom, kao što je "suhi gaj" koji rađa dosadne pacove, a također vam omogućava da izgradite koristan "krvavi gaj" koji ubija neprijatelje. onaj suvi. Dakle, to je jednostavna lančana reakcija: uništite sušne dvorišta rano tako da se njihovi trgovi preklapaju sa vilama koje "stvaraju super-smrtonosne vampire", omogućavajući krvnim baštama da naprave neku korisnu štetu.

Čitaj više : Koliko epizoda Loop Heroja?

Loop Hero promotivni video