CYBERPUNK 2077: SPELOVERZICHT

CYBERPUNK 2077

Hoewel er reikhalzend wordt uitgekeken naar Cyberpunk 2077, blijft elke informatie over de game-inhoud en personages een onderwerp van intense nieuwsgierigheid.
işte CYBERPUNK 2077: SPELOVERZICHT ...

Cyberpunk 2077, enorme open wereld RPG(de Witcher 3Skyrim), wordt niet bepaald door de kracht van het hoofdverhaal, maar door de nevenmissies eromheen. Cyberpunk 2077 ontwikkelaar CD Projekt Red bouwde het hele spel met deze filosofie.  Night CityDe meeste dingen die u kunt doen in . zijn volledig optioneel. Hoewel de keuzes optioneel zijn, zal de vrijheid die je hebt je spannende en emotionele momenten geven, waardoor het spel een van de beste van de afgelopen jaren is. RPGer een van maken. Het biedt ook excuses om je naar alle uithoeken van de stad te sturen, zodat je plekken kunt ontdekken waar je nog niet bent geweest. beroemde acteur Keanu Reeves de dode rockster en anti-corporate terrorist tot leven gewekt door Johnny Silverhandverschijnt als een impopulair personage. Johnny's V Zijn confronterende relatie met hem wordt de steunpilaar van dit verhaal terwijl ze vechten om een ​​oplossing te vinden voor hun gedeelde puinhoop. Cyberpunk 2077 Nadat het openingsgedeelte is gepasseerd, beginnen de hoofdmissies langzaamaan de boel op te warmen. Groeiend als een struik, vertakkende paden naarmate je verder komt in het spel, snel toenemende opties zijn de andere opties die worden gespeeld. RPG Het voelt anders dan de games. Het spel mist een gevoel van groei door beoordeling omdat de beschikbare opties snel groeien en er zoveel te zien en te doen is. Hoewel er veel is dat je niet direct in het spel wordt gegeven, is er toch veel te zien en te doen. Cyberpunk 2077 En je speelt geen rol in je eigen creativiteit. V je speelt en het is niet van jou V's verhaal gebeurt. De zijmissies en het hoofdverhaal in de game geven je het gevoel alsof je twee verschillende karakters speelt. Dit komt vooral omdat de hoofdverhaallijn je in een uur plaatst. Niet echt een timer hoor. RPG Hun verhalen, zoals ze bekend staan, bevatten zeer urgente gebeurtenissen en valstrikken. Het hebben van een altijd aanwezige dreiging maakt het lastig om leuke dingen te doen en VIn 's situatie heeft het niet veel zin om te blijven hangen. Hoewel de game je de vrijheid geeft om het personage te spelen dat je wilt tijdens de nevenactiviteiten, is het hoofdverhaal V duidelijk gedefinieerde prioriteiten hebben voor

Welkom bij de machine

echt RPG zijn basis, elk met oorlog, stealth-hacking enz. Het heeft vijf hoofdstatistieken, verdeeld in twee of drie verschillende vaardigheidslijnen, die verschillende voordelen voor de speler bieden. Door deze subvaardigheden passief te gebruiken, krijg je een extra voordeel. Hiermee kun je groeien afhankelijk van hoe je het spel speelt en actief punten investeren wanneer je een level omhoog gaat. De vaardigheden van ouders in het spel bepalen in feite welke dialoogopties je kunt gebruiken. op zijn minst traditioneel RPG Als het op progressie aankomt, kun je investeren in algemene vaardigheidspunten, aangezien subvaardigheden hun eigen puntensysteem hebben. Het is alsof je een computer hackt en geld overmaakt naar je account. Aan de andere kant vereist snel hacken waarmee je camera's, torentjes, vijanden en meer in vijandige scenario's kunt manipuleren, veel cyberinvesteringen. U moet voldoende RAM en Cyberdeck hebben om degenen te gebruiken die meer geheugen nodig hebben. Night CityHoewel de mooie dingen in 'duur' zijn, is er een baan om geld te verdienen, ook al is het een obstakel als het gaat om het stadium van vooruitgang.

Gekke stad!

Night City Het is erg mooi met zijn opvallende architectuur, neonlichten en structuren die de lucht doorboren, maar dit is een moeilijke wereld en het is even moeilijk om in te zijn. Dit is een wereld waar mensen hun leven beheersen, waar ongelijkheid hoogtij viert en geweld deel uitmaakt van het leven. Omdat de stad zo groot is, moet je vanaf bepaalde punten vaak lopen of rijden. Het feit dat er niet genoeg onderzochte of gecontextualiseerde woorden in het vertaalgedeelte van het spel zijn, zet de deur open voor kritiek.
Night CityJe ontmoet een grote diversiteit aan mensen. Deze ontmoetingen gebeuren soms als je wordt geroepen voor een baan die bij je past. Sommige van deze mensen sterven slecht. Als de ondoden V's vrienden en liefdesbelangen, en natuurlijk zijn er prominente personages.

Legendarische man Keanu Reeves

Johnny Silverhand met jou voor het grootste deel van het spel. Het duikt in bijna elke taak op om te proberen je beslissingen te beïnvloeden, om je af te leiden. Zijn relatie met haar is soms speels en grappig, en soms volledig vijandig. Johnny is grofweg een klootzak. Zoals de dialoogopties aangeven, kan hij worden gekwalificeerd als een terrorist of niet. In 2023 plaatste hij een atoombom in de Arasaka-toren, waarbij veel mensen omkwamen. Maar Reeves kan dit allemaal aantrekkelijk maken. In de meeste missies kun je niet zeker zijn van de volledig juiste of volledig verkeerde keuzes, en Johnny's aanwezigheid maakt deze beslissingen nog onzekerder.

Dientengevolge;

Cyberpunk 2077geeft je heel veel keuze in hoe je je personage opbouwt, strategiseert op missies en vijanden confronteert, en je beslissingen kunnen een tastbare en natuurlijke impact hebben op zowel de wereld om je heen als de verhalen van de mensen die erin leven. De hoofdzoektocht kan eerder eindigen als deze op zichzelf wordt genomen, en het is niet altijd duidelijk wat je moet doen in de finale. Het grote aantal zijmissies dat vanaf het begin beschikbaar is, kan echter een sterke invloed hebben op de hoofdmissie.

CYBERPUNK 2077: SPELOVERZICHTCYBERPUNK 2077: SPELOVERZICHT                                                          CYBERPUNK 2077: SPELOVERZICHTCYBERPUNK 2077: SPELOVERZICHT