Ash Brawl Stars-functies | Brawl Stars Ash Review

In dit artikel Ash Brawl Stars heeft een nieuw personage 2021 we zullen onderzoekenBrawlstars Ash deed mee aan het spel. ;””Ash wordt snel boos om alle rotzooi die hij moet opruimen. Krijgt klappen, neemt klappen, zelfs meer. Woede maakt hem sneller en gevaarlijker, maar kalmeert uiteindelijk.”

in onze inhoud Ash Star-krachten, Ash-accessoires, Ash Kostuums, Ash functies We zullen informatie geven over:

Gezoem Neewordt echt gespeeldTips Wat zijn we zullen over hen praten.

Hier zijn alle details As karakter Brawl Stars recensie ...

Brawlstars Ash

“Ash wordt snel boos om alle rotzooi die hij moet opruimen. Krijgt klappen, neemt klappen, zelfs meer. Woede maakt hem sneller en gevaarlijker, maar kalmeert uiteindelijk.”

Ash is een Chromatic Brawler die kan worden ontgrendeld als een Brawl Pass-beloning op niveau 8 in seizoen 30: Once Upon A Brawl of kan worden verkregen uit Brawl Boxes nadat hij niveau 8 heeft bereikt in de seizoen 30 Brawl Pass. Ash heeft een hoge gezondheid en variabele schade-output en bewegingssnelheid, maar heeft een kort aanvalsbereik. De woede-balk van Ash vult zich wanneer hij schade toebrengt of oploopt, waardoor de snelheid en schade toenemen naarmate de woede-balk van Ash vol raakt. Hij slaat zijn bezem tegen de grond en valt aan, waarbij hij een doordringende schokgolf uitzendt die meer schade aanricht naarmate de Ash's Rage-balk zich vult. Zijn Super spawnt vijf robotmuizen met een lage gezondheid die de dichtstbijzijnde vijand zoeken en exploderen bij contact, waarbij ze meer schade aanrichten op basis van hoeveel de balk van Ash wordt opgeladen. Zijn gadget, Chill Pill, geneest Ash met de hoeveelheid genezen op basis van hoeveel zijn Rage-balk gevuld is. Star Power, Initial Strike verdubbelt de hoeveelheid geladen Fury als het een vijand aanvalt terwijl hun munitiestaven vol zijn.

Brawlstars Ash features

Ash persoonlijkheid

As, vult wanneer je schade aanricht of oploopt, en As Heeft een woede-balk die langzaam leeg raakt als je niet aanvalt of schade oploopt. De woedebalk geeft Ash meer snelheid en schade op basis van hoe opgeladen het is. Als een balk met woede is gevuld, richt zijn aanval 50% meer schade aan en wordt zijn bewegingssnelheid verhoogd tot 770 punten. Als twee woede-balken zijn gevuld, richt zijn aanval 100% meer schade aan en wordt zijn bewegingssnelheid verhoogd tot 820. De woedebalk biedt geen verbeteringen meer nadat deze volledig is opgeladen. In totaal duurt het 12 seconden voordat de hele balk is afgebroken. Aanvallen brengen 12% in rekening, Supers 18% en de schade is 0.02% tot 5000 schade.

Aanval: schoonmaak ;

Ash valt van woede op de grond met zijn bezem. Ga uit de weg of je bijt misschien in het stof!
As Hij raakt de grond met zijn bezem en zendt een doordringende schokgolf uit. Hoewel Ash relatief snel herlaadt, voorkomt zijn vertraging van 0,7 seconde dat hij zijn aanval laat ontploffen.

Super:  Kleine helpers

Robotratten om schoon te maken? Dat klopt, ze exploderen bij contact, brengen schade toe aan vijanden en verhogen Ash's Rage enorm.
As, Versla 2 robotmuizen met een lage gezondheid en schade die de dichtstbijzijnde vijand achtervolgen en schade aanrichten binnen een straal van 5 vierkante meter van de vijand.

As Sterrenkracht

Sterrenkracht #1 : Eerste impact

Ash wordt nog woedender als hij een vijand raakt terwijl zijn aanvalslading vol is. Zijn woede neemt toe met 100%.
Als Ash al zijn munitie heeft, laadt hij de volgende keer dat hij een vijand aanvalt zijn Fury-balk twee keer zo vaak op als normaal. Dit heeft geen invloed op de oplaadsnelheid van de Super's Rage.

As accessoire

Accessoire #1 : Woede Medicijn ;

Terwijl hij woedend is, moet Ash zichzelf bij elkaar rapen. Een volledige woedemeter, deze gadget herstelt 2500 gezondheid wanneer ingeschakeld - minder woede, minder genezing.
Indien ingeschakeld As, Als de woedebalk volledig is opgeladen, geneest deze voor in totaal 2500 gezondheid. Al zijn Rage wordt echter gereset na gebruik van dit accessoire.

As gezondheid features

As Tips

• As Het belangrijkste dat je tijdens het spelen moet doen, is de Rage-balk vullen. Normaal gesproken As Richt matige schade aan en heeft een normale bewegingssnelheid, maar een beter potentieel kan worden verkregen door zijn Rage-balk op te laden. Probeer daarom vijanden in een hinderlaag te lokken of schade op te lopen om de Rage-balk te vullen. Omdat het bereik van Ash kort is, is het het beste om schade aan te richten of op te lopen in beperkte gebieden vanwege de overvloed aan dekking waarmee Ash vijanden gemakkelijk kan aanvallen of genezen.
  • Ash's Super kan zich op de een of andere manier gedragen als Tick's Super. Ratten hebben een lage gezondheid, dus ze kunnen het beste worden gebruikt tegen vijanden met een lage gezondheid om vijanden te dwingen aan te vallen, waardoor ze niet kunnen genezen en hun munitie verspillen. Het is ook handig om muizen zo te plaatsen dat ze een vijand omringen, zodat meerdere muizen ze gegarandeerd raken en de Rage-balk zwaar wordt opgeladen. Houd echter rekening met vijanden met aanvallen die meerdere entiteiten kunnen raken, omdat ze ratten gemakkelijk kunnen elimineren.
  • Je kunt de muizen van Ash gebruiken om binnenkomende, niet-doordringende projectielen te blokkeren, zoals Bea's supercharged schot of het langeafstandspiperschot. De beste manier om dit te doen is door de muizen op het juiste moment voor zich te plaatsen, zodat het schot van de vijand een muis raakt in plaats van Ash en de rest van de muizen de vijand kan achtervolgen.
  • van AshWoede Medicijn' accessoire, naar Ash snel en significant herstel kan bieden. Het gebruik van dit accessoire zal Ash's Rage echter uitputten. Daarom is het het beste om deze gadget te gebruiken met volledige Rage, een lage gezondheid en wanneer een vijand van dichtbij je achtervolgt, zodat je je accessoire kunt gebruiken om de vijand aanzienlijk te genezen en vervolgens aan te vallen en tegelijkertijd je Rage en de vijand opnieuw op te laden kan ontsnappen.
  • Ash's aanvalsvertraging Bull maakt het kwetsbaar voor vijanden met hoge snelheid die snel enorme schade kunnen aanrichten. Wanneer je tegenover deze spelers staat, val ze aan met het einde van Ash's bereik, zodat ze niet gemakkelijk al zijn kogels en hem kunnen verslaan.
  • Ash heeft zijn Fury nodig om andere zwaargewichten te beschadigen. Probeer zijn Rage te vullen voordat je het opneemt tegen zwaargewichten. De gemakkelijkste gebieden om Rage op de kaart te krijgen, zijn knelpunten, omdat vijanden zich meestal in deze gebieden verzamelen en As kan zijn Rage aanzienlijk opladen door alle vijanden aan te vallen.

Klik om alle Brawl Stars-spelmodilijst te bereiken ...

Je kunt ook gedetailleerde informatie over All Brawl Stars-personages vinden in dit artikel...

Download Nulls Brawl Alpha APK Belle Squeak Stu 35.108 Laatste versie – 2021