Recenze Loop Hero Game – Podrobnosti a hratelnost

Recenze hry Loop Hero – Podrobnosti a hratelnost ;Loop Hero byl vyroben tak, aby fungoval v rámci zpracovatelských limitů počítače z 80. let, spíše než aby okamžitě zachytil vaši představivost jediným pohledem. Důvodem je hlavní princip designu hry: Loop Hero přebírá kontrolu nad hráčem více způsoby než kterékoli jiné RPG, které jsme viděli.

Podrobnosti o hře Loop Hero

Vývojář: Four Quarters
Vydavatel: Devolver Digital
Platforma: Windows, Mac, Linux
Datum vydání: 4. března 2021
Hodnocení ESRB: Nehodnoceno (10 let a starší)
Odkazy: Pára | GOG | Oficiální webové stránky

Hra obsahuje některé estetické výjimky, zejména několik ilustrací ve vysokém rozlišení, ale pointa zůstává. Loop Hero byl vytvořen tak, aby fungoval v rámci zpracovatelských limitů počítače z 80. let, spíše než aby okamžitě zaujal vaši představivost jediným pohledem. Důvod spočívá v základním principu designu hry: více způsoby než kterékoli jiné RPG, které jsme viděli, Smyčka hrdinapřebírá kontrolu od hráče. Pokud byste si mysleli, že výzva průkopnických JRPG založená na menu je příliš „praktická“, nic byste neviděli.

O Loop Hero

Lich uvrhl svět do nekonečné smyčky a uvrhl jeho obyvatele do nekonečného chaosu. Použijte rozšiřující se balíček mystických karet k umístění nepřátel, staveb a terénů během každého jedinečného expedičního cyklu, který váš statečný hrdina podnikne. Sbírejte a vybavte mocnou kořist jménem každé třídy hrdinů pro jejich bitvy a rozšiřte tábor přeživších, abyste posílili každý úkol v průběhu cyklu. Odemkněte nové třídy, nové karty a záludné stráže na své výpravě za rozbitím nekonečného cyklu zoufalství.
Loop Hero Game Details, recenze a hratelnost

Nekonečné dobrodružství:

Než se vydáte na každou výpravu po náhodně vygenerované smyčkové cestě, vyberte si z odemykatelných tříd postav a balíčků karet. Žádná expedice už nikdy nebude stejná jako předtím.

Naplánujte si svou výzvu:

Strategicky rozmístěte karty budov, terénu a nepřátel během každého cyklu a vytvořte si svou vlastní nebezpečnou cestu. Vyvažte karty, abyste zvýšili své šance na přežití a zároveň sbírali cennou kořist a zdroje pro svůj tábor.

Loot a upgrade:

Střílejte hrozivá stvoření, sbírejte silnější kořist, kterou můžete okamžitě vybavit, a cestou odemykejte nové výhody.

Rozšiřte svůj tábor:

Proměňte těžce vydělané zdroje na vylepšení kempu a získejte cenná vylepšení s každým dokončeným cyklem na cestě expedice.

Zachraňte ztracený svět:

Porazte řadu začarovaných strážných bossů ve velké sáze, abyste zachránili svět a přerušili Lichův časový cyklus!
Hrdina Steam Loop: Pára

Plusy hry

• Překvapivá hloubka a strategie ve zdánlivě „automatické“ hře
  • Chytré, tajemné dialogy a velkoryse vykreslené portréty podporují poutavou zápletku
  • Když se připojíte k úvodní výzvě hry, nové třídy a schopnosti dále rozšíří potenciál hry.
  • Díky Lo-fi zvukovému designu je stará technologie zvukových čipů opravdu přitažlivá, a to jak v hudbě, tak ve zvucích upírů, kteří se na vás děsivě smějí.

Zápory hry

• Možná vás zaujala herní estetika hry na PC z poloviny 80. let, ale já bych uvítal více animací a detailů.
  • I když je automatická rychlost chůze ve hře nastavitelná, určitě může být rychlejší, zejména během tišších částí nového cyklu.

Loop Hero Gameplay

Hra začíná tím, že se hlavní hrdina a téměř všichni probouzejí ze ztráty vědomí podobné ztrátě paměti. Ke svému úžasu váš hrdina vidí před sebou jen jednu cestu, a aniž by si byl vědom, že jde o smyčku, pokračuje v procvičování paměti – a zároveň s každým krokem na cestě plodí další monstra, orientační body a stále mocnější zbraně.

Pokud jde o hratelnost, znamená to, že můžete odejít od Loop Hero po úvodní dějové sekvenci a sledovat, jak váš hrdina automaticky chodí a automaticky bojuje, dokud nezemře. (S každou smrtí vás pohltí světová amnézie a začnete znovu v jiném potemnělém světě.) Sleduje pohyb vašeho hrdiny ve smyčce (ne v té kulaté, ale v mohutných výpočtových pravých úhlech 80. let), hrdinu a nepřátele jako malé ikony viditelné. Pokaždé, když hrdina vstoupí do nepřítele, otevře se větší „bitevní“ okno s verzemi každého hrdiny a nestvůry s vyšším rozlišením a všichni se navzájem automaticky odříznou, dokud jedna strana nezemře.

Samozřejmě to není tak jednoduché. Ve vašem prvním dobrodružství slabí nepřátelé, které zabijete, odhodí předměty nebo „karty“. První jmenované jsou omezeny na vybavitelné nálože (zbraně, brnění, štíty, prsteny), a jako u většiny RPG, tyto primárně mění vaše bitevní statistiky. Zadruhé, hraje si s úhlem pohybu hry amnézie, protože jste požádáni, abyste znovu postavili svůj zapomenutý svět jeden bod obratu po druhém. Některé vrcholy, jako jsou louky a hory, přidávají bonusy k vašim statistikám. Jiné, jako je hřbitov nebo strašidelné sídlo, přidají na vaši smyčku nová, smrtelnější monstra.

Loop Hero skutečně začíná, když si uvědomíte jeho trik: musíte umístit značky kolem své smyčky, abyste si osvěžili paměť a dosáhli každého nového prahu záchrany světa, a tyto klíčové body umísťujte záměrně, abyste svému hrdinovi pomohli přežít a zesílit. Dostatečně si osvěžte paměť a ve smyčce najdete bosse, se kterým budete bojovat. S každým novým cyklem vše začíná znovu a vy si budete muset koupit nové vybavení, umístit nové orientační body a ulovit nového šéfa. (Za sekundu se dozvíme, jak jsou všechny tyto náhodně generované smyčky sestaveny.)

Umístění nejnebezpečnějších orientačních bodů do jednoho rohu smyčky bude pro začátečníky špatné. Uděláte lépe, když si všimnete, jak si spolu některé orientační body hrají, například „suchý háj“, který plodí otravné krysy a také vám umožní vybudovat užitečný, nepřátele zabíjející „krvavý háj“. ten suchý. Jde tedy o jednoduchou řetězovou reakci: Zničte suché dvory brzy, aby se jejich čtverce překrývaly se sídly, která „vytvářejí supersmrtící upíry“, což umožňuje krevním zahradám napáchat nějaké prospěšné škody.

Propagační video Loop Hero