Cumu truvà Valheim Flametal Ore

Cumu truvà Valheim Flametal Ore Cumu uttene u minerale Flametal in Valheim ? , Valheim Metallu brillanti ; valheimA quantità di materiale chì hà da offre à i so ghjucatori hè francamente insane. Se esplorate tutti i biomi in u ghjocu, avete quasi una decina di minerali diffirenti per cullà per sè stessu. Tuttavia, i Vichinghi chì si sò avventurati in e regioni più miridiunali di u mondu si trovanu cù un minerale raru è potente, flametal ponu esse affruntatu. Sè vo circate quellu materiale brillanti, brillanti, stu post vi mostrarà induve.

Cumu truvà Valheim Flametal Ore

Flametale u bioma più meridionale di a mappa per a minera Ashlands Duvete andà in a zona. Ashlands hè una zona rossa cù un fondo grisgiu è hè attualmente abbastanza priva di vita. Per ottene u minerale, Metallu brillanti Duvete almenu estrae meteoriti vicini chjamati Iron Pickaxes. Quandu hè raffinatu in l'Altu Furnace, Flametale Riceverete i lingotti.

Prima di tuttu, sempre Flametale Se vulete minà, hè assai cunsigliatu per stabilisce una basa in Ashlands. Stu minerale hè assulutamente ridiculu in pesu; 12 per minerale è 12 per metallu. Questu significa chì un boost di 30 vi mette in pesi 360, ben oltre a vostra carica normale. Questu compie a vostra nave assai veloce! Ci pò ancu esse una basa à u fondu di u Purgatoriu.

flametal, Hè strettamente obsoletu da a versione 0.146.11. sviluppatori Ashlands Quandu avete principiatu à travaglià nantu à questu, serà parte di un aghjurnamentu in un futuru distante. Tuttavia, Ashlands ùn hè micca attualmente nantu à a lista di l'aghjurnamenti garantiti, cusì ... Flametal'Puderete vulete cullà u vostru mentre hè faciule è aspittà per l'ultima aghjurnazione. Quale sà quantu sarà difficiule di fà uni pochi d'aghjurnamenti da avà !

da Flametal Pudemu solu indovinà quantu putente l'armatura è l'armi fatti puderanu esse ...