Top 10 Video Games per i zitelli sottu 10 - 2024

Questa lista offre un grande puntu di partenza in 2024 per i genitori chì cercanu video games di qualità per i so figlioli. I ghjochi inclusi sò divertenti, sfida, è adattati per i zitelli di 10 anni è sottu. I genitori duveranu leghje recensioni prima di cumprà qualsiasi ghjocu per assicurà chì hè adattatu per u so figliolu. Eccu a lista di i Top 10 Video Games per i zitelli sottu 10 per 2024 ...

10) U megliu RPG in linea per i zitelli: Pokémon Sun and Moon

+ Pro – Cons
  • I video games di Pokémon sò assai sicuri per i zitelli per ghjucà in linea.
  • Tuttu u cuntenutu offline in Pokémon hè adattatu per a famiglia.
  • Pokémon Sun è Pokémon Moon pò esse un pocu lentu in certi parti nantu à i mudelli 3DS più antichi.
  • Certi ghjucatori ponu esse dispiaciuti da a mancanza di gimnasti Pokémon in Sun and Moon.

Pokemon Sun è Pokémon Moon sò entrate muderne à i ghjochi di rolu di Pokemon di longa durata chì sò cuminciati per a prima volta in Nintendo Gameboy in l'anni 90.

Ogni ghjocu Pokémon supporta ancu u multiplayer in linea in a forma di cummerci è battaglie Pokémon, in più di campagni di storia offline per un ghjucatore veramente divertenti chì mantenenu i ghjucatori di tutte l'età impegnati per ghjorni.

A cumunicazione cù l'altri ghjucatori di Pokémon hè minima è hè quasi interamente limitata à l'infurmazioni basi di u ghjocu cum'è i soprannomi inseriti in a carta d'identità di u ghjucatore in u ghjocu è quanti Pokémon anu pigliatu. Altre forme di cumunicazione includenu emoji è emoticons chjave creati da una lista pre-appruvata di parolle sicure.


9) U megliu ghjocu di ballu in linea per i zitelli: Just Dance 2020

prus cuns
  • Un ghjocu in linea sicuru chì ùn hà micca bisognu di cuntrollu parentale.
  • U ghjocu in linea chì prumove l'attività fisica.
  • Ùn ci hè manera di ghjucà in ligna cù i vostri amichi à u stessu tempu chì i partiti sò casuali.
  • Cù ogni ghjocu Just Dance, l'enfasi in u ghjocu in linea diminuisce.

I video games Just Dance d'Ubisoft sò assai divertenti per e sessioni di ghjocu multiplayer lucali, ma presentanu ancu qualchì multiplayer in linea casuale.

Riferitu in u ghjocu cum'è u World Dance Floor, u modu in linea di Just Dance presenta ghjucatori di tuttu u mondu chì ballanu à a stessa canzone à u stessu tempu cum'è altri ghjucatori. Ùn ci hè micca una cumunicazione verbale o visuale cù l'altri attori, ma pudete vede i punteggi di i migliori ballerini aghjurnati in tempu reale, creendu un veru sensu di cumpetizione trà i participanti.


8) U megliu ghjocu in linea per i zitelli creativi: Minecraft

prus cuns
  • Ugualmente educativu è divertente per i zitelli à ghjucà.
  • A cumunità di Minecraft in linea hè assai sicura per i zitelli è centrata in i studienti.
  • A maiò parte di e versioni di Minecraft necessitanu un contu di rete Xbox per ghjucà, ancu in Nintendo Switch è i dispositi mobili.
  • I zitelli di pre-kindergarten ponu truvà i mostri verdi cum'è zombie spaventosi.

A maiò parte di i zitelli chì sò in i video games anu mai ghjucatu à Minecraft, vistu i so amichi ghjucà, o fighjatu un streamer stream in Twitch o Mixer. Minecraft hè assai populari micca solu trà i ghjucatori più ghjovani, ma ancu trà parechji prufessori per a so capacità di insignà à risolve i prublemi è à custruisce.

Not: Hè ricumandemu di creà un contu di rete Xbox per u vostru zitellu è di gestisce ellu stessu, postu chì hà un indirizzu email è un contu Microsoft chì li permette di cumprà app è ghjochi nantu à Windows 10 i dispositi è console Xbox.

Minecraft hà un forte elementu offline per un unicu ghjucatore, ma i zitelli ponu ancu andà in ligna è ghjucà cù o contr'à altri attori, è ci hè ancu a capacità di sparte creazioni è di scaricà quelli fatti da altri. I grafici simplificati impediscenu chì qualsiasi azzione sia troppu spaventosa, è u chat di voce pò esse disattivatu via i paràmetri di i genitori di a cunsola.

Per piacè cliccate per vede più Minecraft in ...


7) U megliu ghjocu per i zitelli in linea per i fan di Star Wars: Star Wars Battlefront II

+ Pro – Cons
  • Cù u chat di voce disattivatu, i zitelli ponu cuntinuà à spressione cù espressioni umoristiche.
  • I lochi è i caratteri sò cum'è in i filmi.
  • L'azzione serà assai intensa per i ghjovani gamers, ma micca più di i filmi Star Wars stessi.
  • Certi ghjovani fan di Star Wars ùn pò micca piace a mancanza di Jar Jar Binks è Porg.

Star Wars Battlefront II hè un ghjocu video d'azzione chì usa caratteri è locu di e trè ere di i filmi è di i cartoni di Star Wars. I grafici sò simpliciamente stupenti, soprattuttu nantu à a Xbox One X o PlayStation 4 pro cunsola, è u disignu di u sonu farà chì qualcunu chì ghjoca si senti cum'è à mezu à una battaglia di Star Wars.

Ci hè una varietà di modi in linea divertenti per i zitelli è l'adulti per ghjucà in Star Wars Battlefront II, dui di i più populari sò Galactic Assault è Heroes Versus Villains. U primu hè un modu di battaglia in linea massiva di 40 ghjucatori chì ricree i mumenti iconichi di i filmi; l'ultimu permette à u ghjucatore di ghjucà cum'è caratteri iconichi cum'è Luke Skywalker, Rey, Kylo Ren è Yoda in battaglie di squadra per quattru.

Star Wars Battlefront II ùn hà micca una funziunalità di chat vocale integrata, ma i ghjucatori ponu sempre chatte cù l'amichi utilizendu u serviziu in linea di una cunsola, chì pò esse disattivatu.


6) U megliu shooter in linea per i zitelli: Splatoon 2

+ Pro – Cons
  • Un ghjocu di sparatu in terza persona cuncepitu cù i zitelli in mente.
  • I caratteri è i livelli culuriti facenu un piacè di ghjucà è di fighjà.
  •  I modi in linea ùn anu micca tanti ghjucatori cum'è altri ghjochi.
  • Solu dispunibule nantu à Nintendo Switch.

Splatoon 2 hè un shooter culuritu per i ghjovani gamers chì sò troppu ghjovani per ghjochi cum'è Call of Duty è Battlefield. In questu, i ghjucatori piglianu u rolu di Inklings, caratteri di i zitelli chì ponu turnà in tinta culurata è torna torna è cumpete in partite in linea di finu à ottu persone.

L'ughjettu di ogni partita hè di copre quant'è l'area pussibule in u culore di a vostra squadra spraying è spraying paint in u pavimentu, i muri è l'avversari.

impurtanti : Ancu se e funzioni di chat di voce in linea ponu esse disattivate in i video games è cunsole, più è più gamers utilizanu app di terze parti cum'è Discord è Skype per cumunicà cù i so amichi mentre ghjucanu in linea.

Splatoon 2 usa l'app per smartphone Nintendo Switch per a chat di voce, chì pò esse cuntrullata o disattivata da i genitori.


5) U ghjocu in linea più populari per i zitelli: Fortnite

+ Pro – Cons
  • Hè cumplettamente liberu di scaricà è ghjucà nantu à ogni cunsola maiò è dispositivu mobile.
  • Fortnitesustene u ghjocu incruciatu, chì significa chì i zitelli ponu ghjucà cù i so amichi in altri sistemi.
  • Mentre hè liberu, una grande enfasi hè posta nantu à l'acquistu d'articuli digitali in u ghjocu.
  • U ghjocu pò piglià uni pochi di minuti per carica solu a pantalla di titulu.

Fortnite hè facilmente unu di i video games più populari in u mondu trà i zitelli è adulti.

Mentre Fortnite hà un modu di storia, u modu Battle Royale hè ciò chì a maiò parte di i ghjucatori ghjucanu. In questu, l'utilizatori cunnettanu cù 99 ghjucatori di u mondu è, secondu e regule di u partitu, caccià l'altru squadra o tutti l'altri ghjucatori per riclamà a vittoria.

Pruposta: L'acquistu in linea pò esse ristrettu nantu à cunsole di ghjocu utilizendu paràmetri di genitori o famiglia. A dumanda di un codice o PIN prima di fà una compra digitale hè ancu cunsigliatu in i dispositi mobili è cunsole.

U cuncettu sona viulente è inappropriatu, ma ùn ci hè micca perdita di sangue, i morti di i ghjucatori sò più cum'è smembramenti digitali è tutti portanu vestiti salvatichi cum'è salopette d'orsu di peluche o fata.

U chat di voce hè attivatu per difettu in Fortnite per travaglià cù altri membri di a squadra / squadra, ma questu pò esse disattivatu in i paràmetri di u ghjocu in tutte e piattaforme. I zitelli ponu ancu avè chats privati ​​​​cù amichi persunali nantu à e console Xbox One è PlayStation 4, ma questu pò esse disattivatu cumplettamente usendu e restrizioni parentali di a cunsola rispettiva.


4) Best Online Platform for Kids: Terraria

A megliu piattaforma in linea per i zitelli: Terraria

+ Pro – Cons
  • Un ghjocu d'azzione chì prumove a creatività.
  • Un saccu di cuntenutu per mantene ancu i ghjucatori più duru chì ghjucanu per un bellu pezzu.
  • Alcune voci di menu sò ritagliate in certi televisori.
  • Nisun crossplay trà e diverse versioni.

Terraria hè un tipu di mischju trà Super Mario Bros è Minecraft. In questu, i ghjucatori anu da navigà à i livelli 2D è cummattiri i mostri cum'è in un ghjocu di piattaforma tradiziunale, ma sò ancu datu l'abilità di creà materiali chì trovanu è creanu strutture in u mondu.

I ghjucatori ponu cunnette cù finu à sette altri ghjucatori per ghjucà in linea, creendu innumerevoli opportunità per l'azzione multiplayer divertente è sicura. Terraria s'appoghja nantu à e soluzioni di chat vocale integrate in console chì ponu esse disattivate da i genitori.


3) U megliu ghjocu di sport in linea per i zitelli: Rocket League

+ Pro – Cons
  • Hè assai faciule da capisce è ghjucà per via di u so ghjocu basatu in football.
  • Contenutu scaricabile divertente basatu nantu à Hot Wheels, caratteri DC Comics è Fast & Furious.
  • Un grande enfasi hè pusatu nantu à l'acquistu di cuntenutu digitale in u ghjocu per soldi reale.
  • Certi ritardi nantu à e cunnessione Internet più lente.

Cumminendu u football cù a corsa pò sembrà una scelta strana, ma Rocket League faci bè è hà avutu un successu incredibile cù u so novu cuncettu.

In Rocket League, i ghjucatori utilizanu diversi veiculi nantu à un campu di football aperto è anu da chjappà a bola gigante in u scopu cum'è in un ghjocu di football tradiziunale.

I ghjucatori ponu ghjucà in partite di Rocket League multiplayer in linea per un massimu di ottu persone, è ci sò parechje opzioni di persunalizazione per i zitelli per persunalizà e so vitture è facenu a so propria. U chat di voce pò esse cuntrullatu da i paràmetri di a famiglia di a cunsola.


2) U megliu situ di ghjocu per i zitelli: Lego Kids

 

+ Pro – Cons
  • Una larga varietà di generi di video game cum'è corsa, platforming è puzzle.
  • Ghjochi basati nantu à grandi marche cum'è Lego Friends, Batman, Star Wars è Ninjago.
  • Cliccà nantu à e prumuzioni per i ghjochi di cunsola pagata è smartphone hè faciule.
  • I zitelli prubabilmente vulete cumprà più set Lego dopu avè ghjucatu à sti ghjochi.

U situ web ufficiale di Lego hè una grande fonte di video games gratuiti chì ponu esse ghjucati in linea senza alcuna app o scaricamentu add-on. Per ghjucà à questi ghjochi, tuttu ciò chì duvete fà hè di cliccà nantu à a so icona da u screnu in casa è tuttu u video game serà caricatu in u navigatore Internet. Nisuna registrazione di contu o scambiu di informazioni hè necessariu.

Quandu si usa u situ web di Lego, hè impurtante di verificà l'icone di i ghjochi listati. Quelli chì mostranu una icona di cunsola di ghjocu o una icona cù una tableta è un smartphone sò promozioni di video games Lego pagati cum'è The Avengers di Lego Marvel. Free to play online sò ghjochi chì utilizanu l'icona di laptop.


1) Ghjocu arcade classicu in linea per i zitelli: Super Bomberman R

+ Pro – Cons
  • Nisuna cumunicazione in u ghjocu eccettu per a chat vocale integrata in a cunsola, chì pò esse disattivata da i genitori.
  • Cammeo di caratteri Fun Halo in a versione Xbox One.
  • Più modi in linea seria bellu.
  • U graficu pare un pocu vechju da i normi d'oghje.

Super Bomberman hè tornatu per cunsole muderne cù più di l'azzione arcade multiplayer classica chì l'hà fattu cusì populari in l'anni '90. In Super Bomberman R, i ghjucatori ponu ghjucà in solitaria o in multiplayer locale cù finu à quattru ghjucatori, ma u veru divertimentu hè in u modu in linea, induve i partiti sò custituiti da ottu ghjucatori.

In i modi multiplayer di Super Bomberman R, u scopu hè di scunfighja l'altri ghjucatori mettendu strategicamente bombe à u livellu di u labirintu. I power-ups è l'abilità aghjunghjenu una certa varietà à i mistieri, ma in generale hè bonu, simplice divertente per qualcunu di ghjucà.

Top 10 Video Games per i zitelli sottu 10 - Risultati 2024

I video games sò una bella manera di divertisce i zitelli. Puderanu aiutà à sviluppà e cumpetenze di risolve i prublemi, a coordinazione manu-ochju è a destrezza. Questu articulu hà listatu i 10 migliori video games per i zitelli sottu 10 anni. Sè vo circate di una manera di intrattenimentu i vostri figlioli, pudete esaminà cun cura sti ghjochi è sceglie u ghjocu ghjustu secondu i desideri di u vostru zitellu. Speremu chì u nostru articulu hè stata utile per voi. Se vulete vede più cuntenutu cum'è questu, ùn vi scurdate di indicà i vostri desideri in i cumenti. A squadra di Mobileius vi augura una sperienza di ghjocu divertente!

Scrivite una risposta

U vostru indirizzu email ùn serà micca publicatu. Campi richiesti * sò marcati cù